Like.

6 jan 2012
3.617
79
Broeder wordt je verlegen van al die hartjes ma ?...:hihi:

Mischien een tip voor Samir ipv een hartje een vinkje/plusje/duimpje/sterretje etc
 
6 apr 2012
17.066
124
Ben je nu blij?

Shame on you. Nu kan ik mijn waardering niet meer laten zien. :/


@Samir: Discriminatie! Als broederrr zegt dat die likes weg moeten. "yes, mister!" Als ik zeg blokkeer mijn account hele teghenant. :hihi:
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
Het is niet zijn schuld. Ik heb Samir gepmt en gevraag of hij die likes notifcaties weg kon halen en dat ik ze zat was.
Dus je moet bij mij zijn:haha:

En broederr en ik zijn toch wel de 'leukste leden' van rkempo. Dus tuurlijk luistert Samir naar ons:p
 
5 mrt 2012
4.451
127
Ben je nu blij?

Shame on you. Nu kan ik mijn waardering niet meer laten zien. :/


@Samir: Discriminatie! Als broederrr zegt dat die likes weg moeten. "yes, mister!" Als ik zeg blokkeer mijn account hele teghenant. :hihi:

Als ik mijn blijdschap op 1 of andere manier kon uitdrukken dan had ik het gedaan, haha '
Je kunt op de topics reageren en dan vertellen hoe zwaar je geraakt bent door iemands woorden, lol

Samir heeft ze weggehaald met een reden en niet omdat ik het zei, shem!

Geef Mimosa de schuld!!!
 
5 mrt 2012
4.451
127
Het is niet zijn schuld. Ik heb Samir gepmt en gevraag of hij die likes notifcaties weg kon halen en dat ik ze zat was.
Dus je moet bij mij zijn:haha:

En broederrr en ik zijn toch wel de 'leukste leden' van rkempo. Dus tuurlijk luistert Samir naar ons:p

Ik vind mezelf het leukste lid, maar dat is maar een kleinigheid, haha
Eindelijk zijn die dingen weg!

Well done, Samir!
 
6 apr 2012
17.066
124
Als ik mijn blijdschap op 1 of andere manier kon uitdrukken dan had ik het gedaan, haha '
Je kunt op de topics reageren en dan vertellen hoe zwaar je geraakt bent door iemands woorden, lol

Samir heeft ze weggehaald met een reden en niet omdat ik het zei, shem!

Geef Mimosa de schuld!!!

En nu mag je ot weg! Die irriteert mij. -ego-

Okay okay, maar door deze topic moedigde je hem aan.

Nee, ik geef liever jou de schuld. Sorry to put it this way.

@Mosa, je hebt me blij gemaakt vandaag met je wil tot praktiseren dus beschuldig ik je niet, lol.
 
5 mrt 2012
4.451
127
En nu mag je ot weg! Die irriteert mij. -ego-

Okay okay, maar door deze topic moedigde je hem aan.

Nee, ik geef liever jou de schuld. Sorry to put it this way.

@Mosa, je hebt me blij gemaakt vandaag met je wil tot praktiseren dus beschuldig ik je niet, lol.

En jij durft over discriminatie te spreken a belg, haha.

O.T. Stays!
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
En nu mag je ot weg! Die irriteert mij. -ego-

Okay okay, maar door deze topic moedigde je hem aan.

Nee, ik geef liever jou de schuld. Sorry to put it this way.

@Mosa, je hebt me blij gemaakt vandaag met je wil tot praktiseren dus beschuldig ik je niet, lol.

Maar broederr heeft daar ook aan bijgedragen. Dus je hoort hem te bedanken en niet te beschuldigen.
Als het broederr niet was geweest, zou ik mij niet hebben ingeschreven voor die lessen.

En niet te vroeg juichen, ik heb nog niks bereikt of gedaan. Maar super lief van haha.

Iedereen is beetje arrogant op zijn/haar eigen manier, really!
g

Jij heel erg, merk ik;p
 
Bovenaan