Mamesh een roze site?

4 jun 2018
60
35
1588543566219.png
 
3 mei 2020
3
3
oh heb daar niet eens op gelet maar ben ook sinds vandaag aanwezig. Ik had eerst een account hier maar dat was alweer paar jaar geleden. Mis wel de sfeer, merk dat er maar heel weinig mensen zijn. Vroeger hoefde je alleen maar wat te plaatsen en iedereen reageerde
 
4 jun 2018
60
35
oh heb daar niet eens op gelet maar ben ook sinds vandaag aanwezig. Ik had eerst een account hier maar dat was alweer paar jaar geleden. Mis wel de sfeer, merk dat er maar heel weinig mensen zijn. Vroeger hoefde je alleen maar wat te plaatsen en iedereen reageerde

Haha dat viel me meteen op. Mensen zitten niet meer op een forum en meer op FB.
Wat was jouw vorige account? Welkom terug!
 
3 mei 2020
3
3
op mij vorige account heette ik meknesia. Maar dat is alweer 7 jaar geleden, pff tijd vliegt. Ja precies, ik denk ook dat de meeste gewoon op fb zitten. Volgens mij weten ze niet eens dat deze site er nog is :oops:
 
8 apr 2013
890
159
ja dat roze is wel beetje...uhm raar, voel me daardoor minder welkom en thuis hier:bye:beetje gordon achtig

ja het is hier wel een heel stuk minder/rustiger geworden. uitgestorven zeg maar, zoals precious al zei, komt door social media
 
4 jun 2018
60
35
ja dat roze is wel beetje...uhm raar, voel me daardoor minder welkom en thuis hier:bye:beetje gordon achtig

ja het is hier wel een heel stuk minder/rustiger geworden. uitgestorven zeg maar, zoals precious al zei, komt door social media


Haha ik denk dat ze nog aan het experimenteren zijn met de kleuren. Allee hoop ik toch :p
 
31 dec 2012
2.957
300
De website ziet er heel leuk uit! Sobhan'A;;ah na lange tijd dacht ik even gluren hoe het hier is en ik zie ineens old skoolers posten. Leuk om te zien dat jullie nog leven :hihi:
 
Bovenaan