Mannen kom eens hier

Oum

Banned
Gebanned
31 mrt 2013
1.260
3
[ wanneer denken jullie te gaan trouwen? En hebben jullie al iemand op het oog of ga je binnekort haar hand vragen? Hoeveel kinderen wil je dan en zou je ooit je vrouw slaan als ze vreemd gaat of iets ergs doet? ]


Dus vertel het eens :haha:
 

Torro

Banned
Gebanned
24 mrt 2013
1.504
5
[ wanneer denken jullie te gaan trouwen? En hebben jullie al iemand op het oog of ga je binnekort haar hand vragen? Hoeveel kinderen wil je dan en zou je ooit je vrouw slaan als ze vreemd gaat of iets ergs doet? ]


Dus vertel het eens :haha:

ik trouw over nu en 2 jaar. ik heb wel iemand, haar hand vragen komt nog wel wanneer ik haar trap. Ik wil 3 boys geen meisjes (zestinken sst). Nee ik sla geen meiden laat staan mijn eigen vrouw. Wanneer mijn vrouw vreemd gaat tjaa levenslang negeerstatus aan .. Nee ik zou haar wel vergeven maar na een lange tijden.
 
23 okt 2011
3.236
175
ik trouw over nu en 2 jaar. ik heb wel iemand, haar hand vragen komt nog wel wanneer ik haar trap. Ik wil 3 boys geen meisjes (zestinken sst). Nee ik sla geen meiden laat staan mijn eigen vrouw. Wanneer mijn vrouw vreemd gaat tjaa levenslang negeerstatus aan .. Nee ik zou haar wel vergeven maar na een lange tijden.
wat ben jij toch altijd tegenstrijdig in je reacties
lees je wel eens terug wat je getypt hebt?
 

Oum

Banned
Gebanned
31 mrt 2013
1.260
3
ik trouw over nu en 2 jaar. ik heb wel iemand, haar hand vragen komt nog wel wanneer ik haar trap. Ik wil 3 boys geen meisjes (zestinken sst). Nee ik sla geen meiden laat staan mijn eigen vrouw. Wanneer mijn vrouw vreemd gaat tjaa levenslang negeerstatus aan .. Nee ik zou haar wel vergeven maar na een lange tijden.

Oke wie heb je dan
 

Oum

Banned
Gebanned
31 mrt 2013
1.260
3
Okee en Aqbuch hoe zit het bij jou dan
 

Oum

Banned
Gebanned
31 mrt 2013
1.260
3
op de vraag of ik haar sla als ze vreemd gaat ?

ja, want goed zal het nooit komen daarna
en het slaan is om te laten zien hoe erg de daad is ( vreemd gaan).

Ik zou niet slaan als ik jou was gewoon bij dr weggaan en dood negeren
 
23 okt 2011
3.236
175
spong Bob generatie denkt zo makkelijk over vreemd gaan ...

het ruïneert je leven en plus nog het feit dat het 1 van de grootste zondes (al kaba-ir)
 

Torro

Banned
Gebanned
24 mrt 2013
1.504
5
weet je wat ik vind: Je hebt niet de recht om een meid te slaan want jij hebt haar niet 9 maanden gedragen. Mij zal je nooit een meid zien slaan. Liever een gozer dan een meid
 

Oum

Banned
Gebanned
31 mrt 2013
1.260
3
Sorry eh, maar met slaan kom je ook niet verder.

Oke je slaat haar en dan.. Je leven is toch al geruineert......
 

Oum

Banned
Gebanned
31 mrt 2013
1.260
3
weet je wat ik vind: Je hebt niet de recht om een meid te slaan want jij hebt haar niet 9 maanden gedragen. Mij zal je nooit een meid zien slaan. Liever een gozer dan een meid

Die gozer is dan zeker uit een plant gekomen ?
 

Torro

Banned
Gebanned
24 mrt 2013
1.504
5
sommige mannen denken we hebben toch macht, godzijdank is mijn gedachte gang niet zo.
 
Bovenaan