Marokkaanse filmster Yasmine Lafitte

31 okt 2011
2.694
24
Een bekende filmster in Frankrijk Yasmine Lafitte

Yasmine Lafitte is een controversiële Marokkaanse actrice in Frankrijk, vooral bekend voor het verschijnen in X-rated films.

Echte naam van Yasmine Lafitte is Hafida El Khabchi , maar uitgevoerd onder mononym 'Yasmine'. Ze verwierf de Franse nationaliteit door te trouwen met Alexandre Legland (Olivier Lafitte). Samen richtten zij in 2005 een productie bedrijf genaamd Alko producties.

Yasmine Lafitte werd geboren op 1 oktober 1973 in Tahar Souk, in het Rifgebergte van Marokko. Ze was nog een baby toen ze verhuisde met haar ouders naar Frankrijk. Op de leeftijd van 18, de opstandige Hafida uit huis om meer zelfstandig, na een reeks van kleine banen in hotels en restaurants, werkte ze als zorgverlener (verpleegkundige), alvorens te eindigen als een X-actrice.



yasmine_lafitte.jpg


401px-Yasmine_Lafitte_at_AVN_Adult_Entertainment_Expo_2009.jpg

Een Marokkaans vrouw in de koezina is veel meer waard dan haar ;)
 
26 jan 2012
116
1
Naast haar optreden carrière , werd Yasmine ook gekenmerkt als de sexy coach van mannen tijdschrift FHM, met een maandelijkse column met foto's. Op de 2008 Cannes Film Festival , was zij ook het imago en de promotor van REFLEX c......m (Polida).In 2009 en na een lange succesvolle jaren in de industrie, Yasmine Lafitte kondigt officieel het einde van haar carrière aan. Om op te merken dat ze vele prijzen zoals Beste Actrice achter elkaar won in 2007 en 2008, en het helemaal te maken op de Europese markt.

Yasmine probeerde toen rollen te krijgen in gewone films en speelde naast Poupaud Melvil, in Un homme perdu door Danielle Arbid. De film werd gepresenteerd op La Quinzaine des Realisateurs in Cannes Festival in 2007. In 2008 is zij ook in de MR-73, een film van Olivier Marchal


wayaw wayaw wat marokanen wel niet doen voor geld. :eek:nzeker:
 
6 feb 2011
1.652
24

wayaw wayaw wat marokanen wel niet doen voor geld. :eek:nzeker:

Is dat het enige wat je hebt gelezen...Voor alle duidelijkheid mensen ze speelt in sexfilms! Dus ik snap niet dat deze topic is geopend, moeten we hier nou trots op zijn??? Ik snap het niet...
 
6 feb 2011
13.473
66
wat is t idee achter t openen van zulke onzinnige 'weetjes'?

begrijp dat niet nooit...

je hebt zeer waarschijnlijk gecopy paste, neemt niet weg dat jij deze pannekoek ook als een 'filmster' kwalificeert...

komt bij dat er woorden als c.....m staan in de tekst. Het staat er op zich los van, maar realiseer je dat er hier ook een meisje van 13 op dit forum actief is, neem hierin je verantwoordelijkheid...

Ook hallo :)
 
31 okt 2011
2.694
24
Is dat het enige wat je hebt gelezen...Voor alle duidelijkheid mensen ze speelt in sexfilms! Dus ik snap niet dat deze topic is geopend, moeten we hier nou trots op zijn??? Ik snap het niet...

Een regelrechte schande.
Wat ik nooit gesnapt heb is bijvoorbeeld Marokkanen die andere meisjes kussen in de films.... neem bijvoorbeeld shouf shouf habibi... Zeggen de ouders daar niets over?.. De families...?
 
6 feb 2011
13.473
66
Een regelrechte schande.
Wat ik nooit gesnapt heb is bijvoorbeeld Marokkanen die andere meisjes kussen in de films.... neem bijvoorbeeld shouf shouf habibi... Zeggen de ouders daar niets over?.. De families...?

Iwa die zijn tegenwoordig allemaal verkaasd die ouders. Ik maak me eerder zorgen om de families in maghreb.. of denken ze alleen maar aan t geld?
 
31 okt 2011
2.694
24
Iwa die zijn tegenwoordig allemaal verkaasd die ouders. Ik maak me eerder zorgen om de families in maghreb.. of denken ze alleen maar aan t geld?

Ze denken aan geld en om bekender te worden... maar vrouwen spelen ook een rol.
Haha verkaasd :p Ik zeg altijd verbelgt ;)
 
26 jan 2012
116
1
Een regelrechte schande.
Wat ik nooit gesnapt heb is bijvoorbeeld Marokkanen die andere meisjes kussen in de films.... neem bijvoorbeeld shouf shouf habibi... Zeggen de ouders daar niets over?.. De families...?

Wollahila daar zat ik laatst ook aan te denken , ouders zien de film toch ook ? of kleine nichtjes/neefjes? schamen ze zich dan niet ofsow?????????
 
31 okt 2011
2.694
24
Wollahila daar zat ik laatst ook aan te denken , ouders zien de film toch ook ? of kleine nichtjes/neefjes? schamen ze zich dan niet ofsow?????????

Te verwesterd denk ik. Mijn familie zou dat niet accepteren als ik in hen plaats zou acteren.
 
6 feb 2011
5.829
132
Hahaha Bessie je liet me echt lachen.

@ Oemah, ik haaaat hollandse films met marokkanen in tfoee. Dat ze zo in de smaak vallen bij marokkaanse hollanders gaat er bij mij niet in.
 
18 dec 2011
12.851
98
Ik vroeg dat laatst nog aan mijn pa: "Papa, als ik of jij of Kaoutar of wie dan ook een rol zou krijgen in een film, zouden we dan mee mogen doen?" Papa: " 3ain eh edjie" Ik even wachten (nieuws). Daarna zei die: " Waarom niet, is leuk?" hahaha. Maar mijn vader is verkaast hoor.
 
Bovenaan