Marokkaanse Namen.

6 feb 2011
13.473
66
tatouzint_4ever: Ik wil geen ruzie ofzo. Walakin ik heb toch een vraagje aan je, waarom kat je me altijd af? Ik begrijp dat niet. Laten we de leuke sfeer niet verpesten:)..Ik vind je echt een Leuke, een tikkeltje te spontane, en aardige meid, Laten we het ook zo houden!
 
6 feb 2011
13.473
66
En ikheb hier mijn eigen mening gezet. Een mening hoor je te accepteren, niet af te katten. Bovendien zeg ik niet dat je je eigen mening neit mag uiten..!
 
16 jul 2011
1
0
Verkeerde citatie amazigh chik

En ikheb hier mijn eigen mening gezet. Een mening hoor je te accepteren, niet af te katten. Bovendien zeg ik niet dat je je eigen mening neit mag uiten..!



Sorry hoor je een mening hoef je niet te accepteren want dan ben je het er mee eens. Kijk ik respecteer wel een mening want ik vind dat je mag zeggen wat je denkt. Rayan betekend hemel poorten en aankondeging van de ramadan. Je ben vrij als ouder om je kind een naam te geven in de islam zolang het maar een goede en mooie betekenis heeft. Je mag je kind geen dieren naam geven dat is haram. Je mag je kind wel marjolein noemen want dat is een bloem ondanks dat het een nederlandse naam is.
 
1 aug 2011
4.659
53
Zeker heb jij gelijk!! ik kom uit een gezin van tien kinderen en wat ik heb meegemaakt?? SJOOOOWWW elke bijeenkomst herdenken we elke leuke gebeurtenis, wie het hardst was gevallen, wie het verschutst stond, de gekste acties... Ik wil echt niet komen uit een gezin van 1 of 2 kinderen...alatief...!!!!!!!!!! En bij ons komen alle old school namen gewoon voor hoor..!! we mogen ze niet eens afkorten, als ik mn broer mootje noem, dan hoor ik mn vader al zeggen mana mauwtje?? ini Mohamed!!!
 
Bovenaan