Marokko blunders

6 feb 2011
13.473
66
Ik heb in Rkempo eens een ijsje gedeeld met mijn neef buiten in het zand..
En opeens stond daar mijn broer...Verschutheid.
 
14 jun 2011
106
1
owjah alleen eenx ondereg naar marokko. we warenbij de boot en moesten en dag wachten, dus gingen we maar slapen. Ik lag tussen de auto's. Bij de vrouwen was het vol, dus sliep net naast me ooms. Toen ik wakker werd lag er een man voor me. Nauw ik schrok me dood! Mijn broer en oom lachte me vierkant uit:'(
 
5 feb 2011
8.897
38
Hahahah sana bannana .. opdat moment kun je er niet om lachen maar als je er terug aan denkt dan krijg je zo de slappe lach haha
 
14 jun 2011
106
1
hahahahah dat is waar, maar alleen ik mag lachen om mijn blunders.

Ik heb eigelijk el 1 blunder meegmaakt in marokko:$ Er bleef een vrouw bij me oma slapen ik logeerde daar toevallig. Toen we gingen slapen deed ze haar hoofddoek af. ze had meskina geen haare. En iedereen ging lachen. (behlve ik) we waren toen alle maal 8/9 jaar ofso. De volgende ochtend riep mijn nicht: Die vrouw is kaal.

aangezien die vrouw nog een nag bleef slapen.... Nu ging ze janken in de nacht. zei ze: Als ik naar mijn vader ga zeg ik hem dat jullie me uitlachen. dat julli zeggen dat ik kaal ben (nouw toen lag ik stuk, gelukkig was het donker)

sinds die zeggen mijn tantes dat ik had gezegd dat ze kaal is en lachen ze me uit... nOU was het echt niet :$ Dus sta ik voorschut door een blunde van iemand anders.
 
14 jun 2011
106
1
elk jaar in Marokko: Sana weet je je nog dat je die vrouw kaal noemde. Endan krijg je weer dat verhaal. ze3ma niemand weet het :(
 
Bovenaan