Marouane was helemaal niet verkeerd bezig!!

6 feb 2011
1.652
24
Haha als je goed kijkt, zie je dat het een topic is van 2 jaar terug. Hahah ik weet nog precies waar dit over ging!

Eigenlijk nergens over, dat was in de tijd dat er nog een chatbox was op deze site.
 
3 feb 2011
2.199
34
Haha als je goed kijkt, zie je dat het een topic is van 2 jaar terug. Hahah ik weet nog precies waar dit over ging!

Eigenlijk nergens over, dat was in de tijd dat er nog een chatbox was op deze site.

Wajooooooooooooooooooow, bessie hahaha waren leuke tijden vroeger.
 
3 feb 2011
2.199
34
Hahahah ik dacht ook meteen aan jou! Ja dat was vroeger wel gezellig ook al ging dat gepaard met gekibbel, dat had wel wat! Hahaha

Haha, ik was vroeger wel erg. Haha, ik wist nog dat ik na samir hier als eerst lid was, dus ik had op chat een @ haha Marouane ook, werd een drama hij kickte iedereen die hem niet mocht. Haha toen waren onze @ weg + chat was weg. Haha samir werd gek van iedereen.

De prive van samir, zat helemaal vol, met geklaag etc.
 
6 feb 2011
1.652
24
Haha, ik was vroeger wel erg. Haha, ik wist nog dat ik na samir hier als eerst lid was, dus ik had op chat een @ haha Marouane ook, werd een drama hij kickte iedereen die hem niet mocht. Haha toen waren onze @ weg + chat was weg. Haha samir werd gek van iedereen.

De prive van samir, zat helemaal vol, met geklaag etc.

Hahaha jaaa klopt, maar we zaten toch eerst op maghreb.nl, later zijn we allemaal hier naartoe verhuisd.

Het was gewoon een bende ellende, iedereen riep en deed maar! Niemand nam een blad voor zijn mond. Dat is nu wel anders heb ik gemerkt.
 
3 feb 2011
2.199
34
Hahaha jaaa klopt, maar we zaten toch eerst op maghreb.nl, later zijn we allemaal hier naartoe verhuisd.

Het was gewoon een bende ellende, iedereen riep en deed maar! Niemand nam een blad voor zijn mond. Dat is nu wel anders heb ik gemerkt.

Hahaha, lach me dood. Ja, jij was altijd wel netjes/volwassen geweest. Ik had toen echt momenten, waar ik zo gemeen was, gwn een trut. Maar nu doe ik dat niet, soms heb je gwn momenten, zie je verkeerde reactie, dan even aanpakken hoor.
 
Bovenaan