Meest Sexy Marokkaanse Vrouwen

15 feb 2011
1.185
14
sommige dames zijn een beetje jaloers.. deze vrouwen zijn niet gephotoshopt. ze zijn ook live te zien op youtube
 
6 feb 2011
13.473
66
Just_a_boy Ik ben echt niet jaloers op deze meiden. Ik zou niet eens zo op internet willen staan. Waar ik het over heb is hoe jullie over vrouwen praten. Daar kan ik écht niet tegen . Hoor je 'Hee ik heb veel lekkere chikies' En '' Neeman die andere is knapper' . Ik kan daar écht niet tegen. Maargoed talk to my hand, Just_a_boy. Hou je bezig met je vrouwen but talk to my hand..
 
6 feb 2011
5.829
132
Mijn mening,

Vrouwen willen hun eigen rechten, dit is wat je krijgt, vrouwen die uitgebuit worden en bespot. Toen de Islam vrouwen bescherming bood wilden ze meer en beweerden ze dat Islam hen onderdrukt. Nu ni komen klagen als we zo over hen praten.
 
6 feb 2011
13.473
66
Owww, maar dus als ik op straat loop en ik zeg 'Wayaaaaaw die jongen heeft lekkere kontjee!' . Dan ben ik opeens een ****, niet waar? Terwijl jullie hier zitten te praten over vrouwen alsof we in een winkel zijn.
 
6 feb 2011
5.829
132
Ik begrijp het niet goed, waarom zou je een **** zijn?

Definitie ****: een vrouw die tegen betaling seksuele diensten verricht, synoniem prostituee.
 
1 mrt 2011
477
2
even serieus he hahahah @ Just_A_Boy , jij kan niet kiezen oeiiii oeiii oeiii, maar ben jij wel mooi enzo dat jij er eentje uitkiest?
Mannen moeten eerst naar hun zelf kijken hahaha. Als hun echt echt mooi zijn kunnen ze ook een mooie vrouw hebben. En ieder is mooi op zijn eigen manier!! En wees echte man jullie ja! dat jullie ff naar die naakte vrouwen kijken. MAARRRRRR
 
Bovenaan