mijn beurt om ffkes te klagen

26 feb 2011
1.573
18
aaah Tatouzint a ma3lichhhh... Ik weet niet hoe oud jij bent, macha je moet het zo zien: Zei vinden misschien de andere topics saai en jaa er zitten kinderen tussen van 12:p Zoals mij zusje AmazighChick.

En ik heb net gekeken over welke topic je het over had en ja ze zijn inderdaad kinderachtig macha ja kijken en wegwezen zoals ik het doe..
 
6 feb 2011
2.708
25
aaah Tatouzint a ma3lichhhh... Ik weet niet hoe oud jij bent, macha je moet het zo zien: Zei vinden misschien de andere topics saai en jaa er zitten kinderen tussen van 12:p Zoals mij zusje AmazighChick.

En ik heb net gekeken over welke topic je het over had en ja ze zijn inderdaad kinderachtig macha ja kijken en wegwezen zoals ik het doe..

dan moet ik bij iedere topic wegklikken dat is nou het vervelende heb liever geen topic dan 100 onzin topic

kijk 1 of 2 oke geen probleem meer dan dat is zwaar 3iyek

Hahha dankjjewel de jouwe ook!

haha gekkerd thnxx
 
7 feb 2011
823
10
Ik ben hier volledig mee eens,
zoals ik al eerder zei, in het begin was het hier nog gezellig maar nu
echt alleen maar kinderachtige toestanden, niveau is hier gedaald....
 
6 feb 2011
1.652
24
Oke...punt is duidelijk, maar even eerlijk, dit soort topics maken het er ook weer niet gezelliger op
 
6 feb 2011
2.708
25
Ik ben hier volledig mee eens,
zoals ik al eerder zei, in het begin was het hier nog gezellig maar nu
echt alleen maar kinderachtige toestanden, niveau is hier gedaald....

niet normaal meer.
Iedere keer denk ik, oke nu houd het op mascha week later is het nog steeds het zelfde pff

Oke...punt is duidelijk, maar even eerlijk, dit soort topics maken het er ook weer niet gezelliger op


daar heb je gelijk in maar ik heb dan nog liever klaagtopics dan kinderachtige topics
 
Bovenaan