Plaats heir leuke teksten voor uitnodigingen (bruiloften)

16 apr 2011
6.315
77
Tekst 15

Dolverliefd kondigen wij ons huwelijk aan.
Met een glimlach dat nooit meer voorbij zal gaan.
Als de klok midden nacht zal slaan,
Zullen wij getrouwd door het leven gaan.
In de Heidehal in Zaandam wordt ons ja woord gegeven.

Om deze dag te vieren,
Lijkt het ons fijn als u op ons huwelijk kan zijn.
Wij hopen op deze dag van onze dromen u,
daar ook met een glimlach te verwelkomen.
Mocht u ons met iets willen verrassen,
Dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen.

U bent van harte welkom op de bruiloft van:

Samir benzini & Samira el zairi

Deze zal insch’Allah plaatsvinden op
3 januari 2009 van 18:00 t/m 02:00

Gelegenheidsadres:
De Heidehal
Blokhoeve 2
6665 DL Driel

Vergeet uw kind geen nachtzoen te geven.
 
16 apr 2011
6.315
77
Tekst 16


Samir benzini & Samira el zairi

Inshallah tot in de eeuwigheid verbonden...

Het mooiste in dit leven
is liefde & geluk met elkaar delen
En als de schittering van de zon
straalt het geluk van ons af
Wij danken hiervoor Allah ta'ala onze ouders die ons
tot deze dag hebben grootgebracht

Wij delen graag met u deze voor ons zo mooie en belangrijke dag
U bent van harte welkom op het huwelijksfeest dat met de wil van Allah zal plaatsvinden op

Zaterdag 3 januari 2009

Gelegenheidsadres:
De Heidehal
Blokhoeve 2
6665 DL Driel
Tijd: vanaf 18.00

* Denkt u aan een kado,
dan zien wij het graag zo
 
7 mei 2012
375
4
Nooit zo een kaart in de bus gezien, altijd een telefoontje.

Mooi teksten hier hoor.. maar bij ons gaat het nog vaak old skool, gwn lijstje afbellen en tegen elkaar zeggen als je elkaar tegenkomt... :) Iedereen is er altijd en meer, dus werkt nog steeds uitstekend...
 
26 jan 2012
1.090
9
Ik vind het maar een beetje gevaarlijk om een kaart te sturen met de naam van Allah erin. Je weet uiteindelijk niet hoe anderen ermee omgaan. Ook vind ik het zonde van het geld, waarom een kaart gebruiken, bellen werkt net zo. Adressen van zalen kan je ook telefonisch of per sms doorgeven.
 
18 dec 2011
12.851
98
Bismillah

Al zou de hele wereld je steunen in jouw voordeel.
Er zal geen steun plaatsvinden als Allah Subhanna wa ta allaa het niet heeft voorbestemd.

Al zou de hele wereld tegen je zijn, er zal je niets worden aangedaan, als Allah Subhanna wa ta allaa het niet heeft voorbestemd.

De pennen zijn opgeheven en de inkt is opgedroogd.

Vertrouwen in Al maktab, waar wij ons aan begeven.
Vertrouwen in Allah Subhanna wa ta allaa die ons deze dag heeft gegeven.

Op deze dag gaan Khalid & Souad samen door het leven.

Met de zegeningen van onze ouders, waar we dankbaar voor zijn, willen wij deze bijzondere dag vieren in jullie bijzijn.

Wij hopen jullie incha'Allah donderdag 2 april te verwelkomen, vanaf 18:00.

DE TULP
Barkstraat 01.
1503 zaandam.

Uw aanwezigheid is ons meer waard dan geschenken.
Overweegt u toch een cadeau, dan hebben we het liefst in een (symbool van een envelop, dus geld :haha:).
Wij stellen het zeer op prijs als er geen kinderen en introducés komen.
Alvast bedankt voor uw begrip.
 
1 mei 2012
8.118
110
Ik vind het maar een beetje gevaarlijk om een kaart te sturen met de naam van Allah erin. Je weet uiteindelijk niet hoe anderen ermee omgaan. Ook vind ik het zonde van het geld, waarom een kaart gebruiken, bellen werkt net zo. Adressen van zalen kan je ook telefonisch of per sms doorgeven.
Idd, wij hebben ook gewoon iedereen afgebeld en het ging goed. Als je kaarten stuurt met Allah's naam erin kunnen mensen m in de prullebak gooien of bij plekken waar die niet thuishoort of weet ik het, je hebt helemaal gelijk.
 
16 apr 2011
6.315
77
Ik kan me niet herinneren wanneer wij voor t laatst zijn uitgenodigd via de telefoon voor een bruiloft.. In mijn omgeving/familiekring maken ze gwn gebruik van kaarten. Maar goed, iedereen moet t voor zichzelf weten. Ik plaats gwn teksten en als ik er iemand mee kan helpen, is dat mooi meegenomen.
 
1 mei 2012
8.118
110
wij krijgen meestal ook kaarten, maar soms worden we ook opgebeld en dat is het meest handigst want zo weet je zeker dat de info is aangekomen..
 
7 mei 2012
375
4
Kun je gelijk de rest uitnodigen die je bent vergeten als je die persoon aan de lijn hebt.

wij krijgen meestal ook kaarten, maar soms worden we ook opgebeld en dat is het meest handigst want zo weet je zeker dat de info is aangekomen..
 
Bovenaan