Plaats hier jullie favoriete recitaties

25 okt 2011
3.620
36
Musti erg knap 60hizb echt mashallah !! heb echt respect voor zulke mensen ben nog niet eens op de helft !!
 
30 okt 2011
1.619
11
[video=youtube;DJA3EiagiP4]http://www.youtube.com/watch?v=DJA3EiagiP4[/video]



Surat Albaqara daar ben ik nog mee bezig ken de kwart van de surat ik hoop dat ik het op een dag helemaal uit mijn hoofd ken inschAllah ben er wel lang mee bezig maar gair.
 
30 okt 2011
1.619
11
[video=youtube;WlJ1RG9Odns]http://www.youtube.com/watch?v=WlJ1RG9Odns&feature=related[/video]


:love:
 
30 okt 2011
1.619
11
[video=youtube;-3F__GLBaWQ]http://www.youtube.com/watch?v=-3F__GLBaWQ&feature=related[/video]


Moge Allah over hem waken InschAllah..Amin
 
6 feb 2011
5.829
132
Musti erg knap 60hizb echt mashallah !! heb echt respect voor zulke mensen ben nog niet eens op de helft !!

Chamal123 als je ermee bezig bent ook het uit je hoofd te leren, blijven gaan. Niet opgeven, ik kende een gast die op zijn 22de nog niet eens kon lezen en nu ze echt perfect uit zijn hoofd kent. Geloof me broeder, er bestaat niks beters dan 60hizb hebben. Blijf gaan en inshAllah zal het je lukken, amien!
 
25 okt 2011
3.620
36
Chamal123 als je ermee bezig bent ook het uit je hoofd te leren, blijven gaan. Niet opgeven, ik kende een gast die op zijn 22de nog niet eens kon lezen en nu ze echt perfect uit zijn hoofd kent. Geloof me broeder, er bestaat niks beters dan 60hizb hebben. Blijf gaan en inshAllah zal het je lukken, amien!

InshAllah a broeder thanks man !
maar is idd af en toe moeilijk vooral ik zit nu ongeveer op 16 na deze week als ik het voltooi dan ! maar is idd wel moeilijk.
 
6 feb 2011
5.829
132
InshAllah a broeder thanks man !
maar is idd af en toe moeilijk vooral ik zit nu ongeveer op 16 na deze week als ik het voltooi dan ! maar is idd wel moeilijk.

Tbarkellah 3liek, dees maakt mij nu echt blij. Je zit nu in Yaasien yek? Hoe oud ben je als ik vrage mag? Ik was ook een tijdje zigzag tot 3 jaar geleden ben ik er echt voor gegaan en heb ik 30hizb geklaard in 3 jaar dus ik ben er zeker van dat jij het ook kunt.
 
25 okt 2011
3.620
36
typfoutje het zijn er 13 ( weet tegenwoordig niet eens waar de 3 ligt sorry man ff dom bezig )
want yassine ben ik nog niet maar het blijft moeilijk het gaat snel tot 8 a 9 hizb maar dat duurt het wel eve. maar doe er nu al 2 jaarover.voor 13 dus nog lange weg te gaan. maar ghir inschallah..
mag ik vragen leid je ook wel eens een gebed in je moskee of iet dergelijks.
 
23 mei 2011
1.992
17
Al heb ik em zo vaak gehoord, dit blijf ik een mooie recitatie vinden. Zo knap gewoon.
(stukje uit surah Qaf)

[video=youtube;TxrQVg7edaM]http://www.youtube.com/watch?v=TxrQVg7edaM&list=FLrCPiIMmV7rOc34PGTK1b6A&index=11&feature=plpp_video[/video]
 
6 feb 2011
5.829
132
typfoutje het zijn er 13 ( weet tegenwoordig niet eens waar de 3 ligt sorry man ff dom bezig )
want yassine ben ik nog niet maar het blijft moeilijk het gaat snel tot 8 a 9 hizb maar dat duurt het wel eve. maar doe er nu al 2 jaarover.voor 13 dus nog lange weg te gaan. maar ghir inschallah..
mag ik vragen leid je ook wel eens een gebed in je moskee of iet dergelijks.

Bravo 3liek, 13 hizb op 2 jaar is echt een mooie prestatie, vergis je niet je bent goed bezig en voor je het weet ben je klaar inshAllah. Ik ga je adviseren om veel te herhalen waar je kunt herhaal je nieuwe stuk zodat die op je tong sterft en je die nooit zult vergeten.

Ik heb vaak het gebed geleid athoemat maar alleen in de ramadan.
 
25 okt 2011
3.620
36
Bravo 3liek, 13 hizb op 2 jaar is echt een mooie prestatie, vergis je niet je bent goed bezig en voor je het weet ben je klaar inshAllah. Ik ga je adviseren om veel te herhalen waar je kunt herhaal je nieuwe stuk zodat die op je tong sterft en je die nooit zult vergeten.

Ik heb vaak het gebed geleid athoemat maar alleen in de ramadan.

jaa ben ik niet de enige heb je dat ook dat je zoveel concentreert op die grote surahs en aandacht geeft en kom ik oppeens weer bij sabbih en moet ik denken man !!
 
6 feb 2011
5.829
132
jaa ben ik niet de enige heb je dat ook dat je zoveel concentreert op die grote surahs en aandacht geeft en kom ik oppeens weer bij sabbih en moet ik denken man !!


Haha das normaal man, in die stukken waar jij nu zit zal waarschijnlijk al chinees voor me zijn. Maar ik heb pas 1ste selga af. Vanaf de 3de selga inshAllah en met veel herhalen zal ik het kennen. Je moet het er voor hebben echt. Heel veel tijd insteken. Jij moet u nu meer concentreren op vooruitgang en snel probere af te krijgen. Herhalen is makkelijker dan uit je hoofd leren ;)
 
26 jan 2012
1.090
9
Gezien deze topic er eerder was, plaats ik ook hier mijn reactie:
Ik luister vooral naar: Abu Bakr Ash-Shatri, Saad Al-Ghamdi en Nabil Al-Rifai (onlangs ontdekt).
 
Bovenaan