Pms???

31 dec 2012
2.957
300
Mijn PM's doen raar! Er staat nieuw bericht maar na heel vaak de pagina te refreshen zie ik de PM pas, en soms helemaal niet.

Plus de berichten die geplaatst worden zie ik soms niet, dan staat er dat bijvoorbeeld Mimosa laatset bericht heeft geplaatst op forum, maar als ik op de topic klik zie ik de reactie niet :/
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
Mijn PM's doen raar! Er staat nieuw bericht maar na heel vaak de pagina te refreshen zie ik de PM pas, en soms helemaal niet.

Plus de berichten die geplaatst worden zie ik soms niet, dan staat er dat bijvoorbeeld Mimosa laatset bericht heeft geplaatst op forum, maar als ik op de topic klik zie ik de reactie niet :/


:lol: dat heb ik ook, ik druk telken op f5 kei irritant.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Mijn PM's doen raar! Er staat nieuw bericht maar na heel vaak de pagina te refreshen zie ik de PM pas, en soms helemaal niet.

Plus de berichten die geplaatst worden zie ik soms niet, dan staat er dat bijvoorbeeld Mimosa laatset bericht heeft geplaatst op forum, maar als ik op de topic klik zie ik de reactie niet :/

Rkempo flasht :haha:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Whatever niet lachen shem! Jij bent mod yallah zet Samir aan het werk en los dit op! Ik krijg jnoen :haha:

Alsof die naar mij luistert hihi ik vind het zelf ook vervelend (zwaar jnoen) maar kan er niks aandoen.

Samir zei wel dat er binnenkort aan Rkempo zou gewerkt worden dus hopelijk word dit snel opgelost.
Maar voor nu selek weha en druk telkens F5. Meer kan je niet doen :hihi:
 
31 dec 2012
2.957
300


Alsof die naar mij luistert hihi ik vind het zelf ook vervelend (zwaar jnoen) maar kan er niks aandoen.

Samir zei wel dat er binnenkort aan Rkempo zou gewerkt worden dus hopelijk word dit snel opgelost.
Maar voor nu selek weha en druk telkens F5. Meer kan je niet doen :hihi:

dit is geen bevredigend antwoord :mad: Hoe durft Samir ons zo te stressen, en nog wel in de Ramadan (bijna) :hihi:
 
Bovenaan