Promoot Rkempo! ROegaa!

1 aug 2011
4.659
53
:banana: Zied a leden, laten we rkempo de grootste berbersite maken van nl en belgie! :banana:

Geef de site door aan al je vrienden/vriendinnen met een doorstuurmailtje, hang een rkempo vlag buiten, schreeuw Rkempooooooo van de daken, plaats een rkempo tatoeage op je arm, naai rkempo op al je feestkleding. Ta ziedd!

We hebben nu 440 leden, ik wil voor eind juli het dubbele leden zien! Iedereen doet eraan mee:hadj:

wie niet eraan meedoet, kan beter vaker onder zn auto kijken.. :bom:


Hahahaha... Samir koopt de :bom: bij mij in..
nee ff serieus.. we moeten echt Rkempo nog groter maken!! Het is hier leuker dan waar dan ook!!

Ik ga RTL nieuws bellen zo.. en showbizz
 
1 aug 2011
4.659
53
wajooo.. deze topic is echt oud haha.. waren mooie tijden.. k mis ze.

Nog van voor dat ik lid was.. hahaha... :) deze zag ik destijds en nog wat anderen , maar toen waren er allemaal andere leden die er nu niet meer zijn.. meer abdarsen en ook meer leuke mensen zoals hans buurjonne.. hahahaha
 
1 mei 2012
8.118
110
Nog van voor dat ik lid was.. hahaha... :) deze zag ik destijds en nog wat anderen , maar toen waren er allemaal andere leden die er nu niet meer zijn.. meer abdarsen en ook meer leuke mensen zoals hans buurjonne.. hahahaha

haha jaa klopt.. jammer dat je er toen niet was.. dan zou rkempo vanaf t begin al vol zijn hahaha.. k mis de tijden.
 
1 aug 2011
4.659
53
haha jaa klopt.. jammer dat je er toen niet was.. dan zou rkempo vanaf t begin al vol zijn hahaha.. k mis de tijden.

ewaja we kennen niet terug in de tijd.. wie weet gaan de ouwe leden nog eens kijken en zien ze mijn topics en reacties en komen ze terug!! hahaha (ze3ma!!)...
 
Bovenaan