Ramadan 2017

Marocia

Moderator
8 okt 2016
201
31
Ramadan Topic 2017!!

We naderen de Ramadan, daar past een Ramadan Topic bij! Mooiste en gezelligste maand van het jaar is uiteraard de Ramadan, ik heb er ook echt zin in. Je voelt opeens een band met iedereen die ook aan het vasten is. Zelfs als ik op straat loop voel ik een band met elke moslim die ik ken of niet ken..

Laten we er samen het beste van maken! En omdat ik van jullie hou, voor jullie allemaal een korte duaa..

Moge Allah jullie vasten accepteren,de poorten van het Paradijs openen voor JOU! Moge allah Je gebeden verhoren... Je dromen verwezenlijken... Je daden vergeven... En je Dua'a Accepteren.. Moge Allah tabaraka wa ta3ala je in alles bijstaan ! O Allah zegel ons met geduld en rust En laat de Koran gloeien in deze periode. En laat haat en afgunst verdwijnen en worden verboden.

ramadan.jpg
 
17 mei 2017
4
2
Salamo 3alaykom,
Uitbreidingsproject moskee Arrabitha Al-Islamia Te Osdorp
Gaat u ook ons helpen om een bedrag van €700.000,- in te zamelen, zodat we de realisatieovereenkomst kunnen ondertekenen met de gemeente Amsterdam. Door middel van de link hieronder kunt u rechtstreeks €5 overmaken naar de moskee:

Moskee Bouw Vrijdag 12 Mei 2017 - Secure payment via Mollie

Wilt u een ander bedrag doneren, dan is het mogelijk via onze website:
IkBouwMee

Vergeet u niet dit bericht te delen met uw familie en kennissen.
Stichting Moskee Arrabitha Al-islamia
NL89INGB0007794017
 
Bovenaan