Rare vragen bij Douane Marokko

13 apr 2018
30
2
Bij de douane in Marokko krijg ik altijd vreemd vragen. Waar ga je naartoe? Waar ga je overnachten? Bij wie ga je op bezoek?
Alleen maar hoofdpijn vanaf douane begint het al met onzin vragen. Hebben jullie dat ook of ben ik de enige??
 
31 dec 2012
2.957
300
Bij de douane in Marokko krijg ik altijd vreemd vragen. Waar ga je naartoe? Waar ga je overnachten? Bij wie ga je op bezoek?
Alleen maar hoofdpijn vanaf douane begint het al met onzin vragen. Hebben jullie dat ook of ben ik de enige??


Haha. Het begint al bij het invullen van die domme formulieren bij de grens. Maargoed, het zal wel een reden hebben. Het is alleen wel irritant omdat die vertraging onnodig is.
 
31 dec 2012
2.957
300
Ik kreeg trouwens een paar jaar terug zo een rare vraag bij vliegveld Casablanca. Hij keek door mijn paspoortstempels en zei toen ineens: Huh, ik zie veel Nador stempels, wat doe je ineens in Casablanca? Kom je uit Nador?

Ik dacht :rolleyes: toen zei ik ; Jaa mijn vlucht was goedkoper via Casablanca:rolleyes:
Zegt die douanier: Oh leuk, jammer dat je niet langer in Casablanca hebt kunnen blijven je bent meer dan welkom.

Ik dacht bij mezelf: Bousakkia, POKERFACE:) gelukkig is mijn man hier niet :hihi:
 
Bovenaan