Relaties Anno 2011

S

Samir

Guest
Elkaar tot het goede aansporen doe je op een bepaalde manier en niet de manier die hierboven is beschreven. Want wat heeft hij nu bereikt met zijn vragen? Alleen irritatie en ze heeft verder niet naar hem geluisterd. Hij had haar ook nasie7a kunnen geven en vertellen hoe ze het beter aan kan pakken, aangezien zij er wel van bewust is dat het niet mag.

Dat klopt Bessie, maar ik had gereageerd op de reactie van thamshoenta. dus ik heb inhoudelijk niks gezegd over de discussie van just a boy. Ik vind de manier hoe hij dat meisje aansprak ook niet juist. Maar ik heb nergens gezegd dat hij het goede aanspoort met die discussie toch? Dus mijn reactie was enkel en alleen gericht op thamshoenta
 
3 feb 2011
2.199
34
Dat klopt Bessie, maar ik had gereageerd op de reactie van thamshoenta. dus ik heb inhoudelijk niks gezegd over de discussie van just a boy. Ik vind de manier hoe hij dat meisje aansprak ook niet juist. Maar ik heb nergens gezegd dat hij het goede aanspoort met die discussie toch? Dus mijn reactie was enkel en alleen gericht op thamshoenta

Hoebedoel je hoe dat meisje aan sprak ik of dat meisje waar hy het over had ?
 
6 feb 2011
1.652
24
Dat klopt Bessie, maar ik had gereageerd op de reactie van thamshoenta. dus ik heb inhoudelijk niks gezegd over de discussie van just a boy. Ik vind de manier hoe hij dat meisje aansprak ook niet juist. Maar ik heb nergens gezegd dat hij het goede aanspoort met die discussie toch? Dus mijn reactie was enkel en alleen gericht op thamshoenta

Ja ik had je wel geciteerd alleen vanwege het laatste stukje, maar ik reageerde in het algemeen, niet specifiek naar jou toe ;)
 
2 jun 2011
29
0
Her problem. Ze is best wel snel op haar teentjes getrapt...
Ik vind relaties zelf onnozel. Waarom moeite doen in een relatie terwijl alles al vast geschreven staat?!
 
5 mrt 2011
2.759
13
ahahha ik moet zeggen dat ik het aan de ne kant eigenlijk wel grappig is.
als ze daadwerkelijk zo praktiserend is als ze zich voor doet dan doet ze het tg zoals het hoort volgens de islam dus,
hij komt haar hand vragen en dan kunnen ze elkaar beter leren kennen en dan besluiten om te trouwen of niet


of ligt het nu aan mij
 
Bovenaan