Salaat Istikhara

6 jan 2012
3.617
79
Shokran Tchum3et... Weet iemand hier meer over?? Maar de Soerah Al-Kâfirûn moet ik die gwn uit mn hoofd leren?

Ik raad je zeker aan om het te leren, het is een korte en makkelijke soerah om te leren .
Buiten dta om is het een belangrijke Soera om te leren omdat je die soms ook MOET gebruiken..
Bv:
Stel dat je besluit om de Oumrah/Hadjj te gaan verichten dan moet je na de tawaaf 2 raka3aat bidden achter Magaam Ibrahim en dat moet je met soerat Alkafiroen en soerat Ikhlaas doen.
 
16 apr 2011
6.315
77
Ik raad je zeker aan om het te leren, het is een korte en makkelijke soerah om te leren .
Buiten dta om is het een belangrijke Soera om te leren omdat je die soms ook MOET gebruiken..
Bv:
Stel dat je besluit om de Oumrah/Hadjj te gaan verichten dan moet je na de tawaaf 2 raka3aat bidden achter Magaam Ibrahim en dat moet je met soerat Alkafiroen en soerat Ikhlaas doen.

Dankje wel voor je reactie.. Het is inderdaad een korte soera, dus ik ga m uit mn hoofd leren!! Shoukran voor je reactie!!!
De du3a zal ik wel oplezen, mitst het toegestaan is.....
 
6 jan 2012
3.617
79
Dankje wel voor je reactie.. Het is inderdaad een korte soera, dus ik ga m uit mn hoofd leren!! Shoukran voor je reactie!!!
De du3a zal ik wel oplezen, mitst het toegestaan is.....

Graag gedaan meid, ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook het gewoon voorlees als ik Salaat Istikhara vericht en dat ik ook niet alles uit mn hoofd kan.

Veel succes met het leren en inchaAllah zul je snel antwoord krijgen op al je vragen.


Alahi3awen
 
6 feb 2011
13.473
66
al kafirun is toch kulliya ayyuhal kafirun, laa a3budu maa ta3budun, walaa antum 3abiduna ma a3bud, walaa ana3abidu maa 3abatum, walaa antum 3abidu maa a3bud, lakum dinukum walliyadeen? ik ken niet alle titels :hihi:
 
31 okt 2011
9.005
53
Weetje wat triest is, ik weet pas na 12 jaar wat de officiële titels zijn van de soerahs die ik nu ken
 
31 okt 2011
9.005
53
Subhanallah, heb jij ook lessen gevolgd in moskee bij een arifie?

Ik heb van 4 imaams les gehad en soubhana'Allah de jongere refki's deden het beter en met meer emoties dan de oudere.
Terwijl die oudere refki's al jaren les gaven.
 
Bovenaan