Sallaam lieve leden Where are You from??

5 mrt 2012
18.240
681
Haahhaa ik vind Brabant maar niks... Hahaha sbar wehaa trouwens ik was toch me tjou laatst aan 't pm ' en??

Haha Rotterdam is veel leuker haha ik was daar nog eergisteren. Ohja klopt ik weet al wie je bent :haha:
Trouwens ik ben nog steeds niet naar die ene zaak geweest hahaha ik moest je nog iets laten weten ben dat helemaal vergeten!:eek:
 
29 jan 2013
57
2
Haha Rotterdam is veel leuker haha ik was daar nog eergisteren. Ohja klopt ik weet al wie je bent :haha:
Trouwens ik ben nog steeds niet naar die ene zaak geweest hahaha ik moest je nog iets laten weten ben dat helemaal vergeten!:eek:

Hahaha vindje? Ik lig al 4 daagjes in bed Ziekjes..
Dus ben even buiten gesloten van de buitenwereld.. Hahaha zie je nou wel! Ahahha iwaa saaf mehlesh hoorde van me nichtje dat der Pa Ook eentje heeft in Handelstr. Ben dr zelf ook niet gwst
 
5 mrt 2012
18.240
681
Hahaha vindje? Ik lig al 4 daagjes in bed Ziekjes..
Dus ben even buiten gesloten van de buitenwereld.. Hahaha zie je nou wel! Ahahha iwaa saaf mehlesh hoorde van me nichtje dat der Pa Ook eentje heeft in Handelstr. Ben dr zelf ook niet gwst
Auwh meskienaa veel beterschap meiske! Doe het rustig aan!
Aah owké leuk haha nee Handelstraat is niks voor mij. Lelijke buurt.
 
29 jan 2013
57
2
Auwh meskienaa veel beterschap meiske! Doe het rustig aan!
Aah owké leuk haha nee Handelstraat is niks voor mij. Lelijke buurt.


Dankje wel schat dat is erg Lieff vanje!! Trouwens waar was je in R'dam?? Hahha ik weet niet eens hoe het eruit ziet ik vind jullie metro s echt super eng!! Dat is wat ik me kan herinneren!
Hahaha
 
5 mrt 2012
18.240
681
Dankje wel schat dat is erg Lieff vanje!! Trouwens waar was je in R'dam?? Hahha ik weet niet eens hoe het eruit ziet ik vind jullie metro s echt super eng!! Dat is wat ik me kan herinneren!
Hahaha

Geen dank hoor. ik zeg het je wel via pm. Haha ik vind dat ook eng, en je hebt daar rare mensen rondlopen.
Ik haat metro bah echt smerig...
 
29 jan 2013
57
2
Ahahha jah gelezen schat!!
Rare mensen heb je overal!! Zitten der ook propvolle metro s tijdens momenten dat je haast
 
29 jan 2013
57
2
Hahahaha en ik dan! Zat in de bus hindoestaanse man aan mij stoel vast houden aan een Stang en hele tijd een adem gevaarlijk niet normaal!! Want hij stond en hoe ik had volgehouden niet normaal!!
 
5 mrt 2012
18.240
681
Hahahaha en ik dan! Zat in de bus hindoestaanse man aan mij stoel vast houden aan een Stang en hele tijd een adem gevaarlijk niet normaal!! Want hij stond en hoe ik had volgehouden niet normaal!!

Hahaha meskiena, ik zou dat echt niet kunnen volhouden. Ik kan daar echt niet tegen.
Weet je wat ik echt irritant vind? er is zoveel plaats vrij en toch komt er dan iemand expres naast jouw zitten. Pff echt vervelend.
 
29 jan 2013
57
2
Hahaha een keer ging ik een chinees lastig vallen met een vriendin hele tijd blazen hij zat voor ons zij linkerknt ik rechterkant! Ahha jaaa dat ken ik! Weetje wat ik eRg vind krijsende kinderen 6 haltes lang! Hoofdpijn!!
 
5 mrt 2012
18.240
681
Hahaha een keer ging ik een chinees lastig vallen met een vriendin hele tijd blazen hij zat voor ons zij linkerknt ik rechterkant! Ahha jaaa dat ken ik! Weetje wat ik eRg vind krijsende kinderen 6 haltes lang! Hoofdpijn!!

hahahahhaha gekkie waarom val je een chinees lastig? hahahahahaha gekkie krijsende kinderen oef inderdaad hoofdpijn.
Gelukkig heb ik daar geen last van anders word ik gek. :haha:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Hahaha een keer ging ik een chinees lastig vallen met een vriendin hele tijd blazen hij zat voor ons zij linkerknt ik rechterkant! Ahha jaaa dat ken ik! Weetje wat ik eRg vind krijsende kinderen 6 haltes lang! Hoofdpijn!!

hahahahhaha gekkie waarom val je een chinees lastig? hahahahahaha gekkie krijsende kinderen oef inderdaad hoofdpijn.
Gelukkig heb ik daar geen last van anders word ik gek. :haha:
 
Bovenaan