Samir Gaat Koken...

5 feb 2011
8.897
38
Ik zal wel helpen met de loempia's hahaha :D hahaha nee idd t zijn geen hollanders , bereid je maar voor en stroop je mouwen !
 
S

Samir

Guest
hahah we gaan een keertje afspreken met zn allen en dan gaan we loempia's eten die ik voor jullie heb gemaakt. Ik ga gewoon heel veel loempia's maken voor jullie, borden vol, zodat jullie allemaal kunnen gaan smullen :D en dan zal ik gewoon met een glimlach toekijken.. jaa want als jullie namelijk eten, dan is het net alsof ik eet. Zo graaag mag ik jullie :)









ps: dream on........
 
1 aug 2011
4.659
53
whahahahahaahahahahaha!!!!!!!!!!!! Bij deze ben je gediskwalificeert!!!!

hahah we gaan een keertje afspreken met zn allen en dan gaan we loempia's eten die ik voor jullie heb gemaakt. Ik ga gewoon heel veel loempia's maken voor jullie, borden vol, zodat jullie allemaal kunnen gaan smullen :D en dan zal ik gewoon met een glimlach toekijken.. jaa want als jullie namelijk eten, dan is het net alsof ik eet. Zo graaag mag ik jullie :)









ps: dream on........
 
5 feb 2011
8.897
38
hahah we gaan een keertje afspreken met zn allen en dan gaan we loempia's eten die ik voor jullie heb gemaakt. Ik ga gewoon heel veel loempia's maken voor jullie, borden vol, zodat jullie allemaal kunnen gaan smullen :D en dan zal ik gewoon met een glimlach toekijken.. jaa want als jullie namelijk eten, dan is het net alsof ik eet. Zo graaag mag ik jullie :)









ps: dream on........


hahahaha serieus ff dacht ik deze meent hij
 
Bovenaan