Samir Neemt Vier Vrouwen (ZIEN)

S

Samir

Guest
Ik weet niet hoor maar ik denk dat ik het toch wel geloof .. safi mijn goede vertrouwen in jou zijn Verdwenen.

meen je deze? als je deze 'geruchten' over mij gelooft, dan ben je wel erg gelovig haha ze verzint hier van alles om me te terug te pakken..

maar k lig er niet wakker van hoor haha je mag geloven wat je wil over mij. de mensen die me kennen, weten hoe ik ben
 
3 feb 2011
2.199
34
meen je deze? als je deze 'geruchten' over mij gelooft, dan ben je wel erg gelovig haha ze verzint hier van alles om me te terug te pakken..

maar k lig er niet wakker van hoor haha je mag geloven wat je wil over mij. de mensen die me kennen, weten hoe ik ben


haha, Nee deze meen ik niet Samir ik grap maar, tuurlijk geloof ik het niet.
 
6 feb 2011
13.473
66
meen je deze? als je deze 'geruchten' over mij gelooft, dan ben je wel erg gelovig haha ze verzint hier van alles om me te terug te pakken..

maar k lig er niet wakker van hoor haha je mag geloven wat je wil over mij. de mensen die me kennen, weten hoe ik ben

Juist. Ik weet hoe mijn lieve, kleine, schattige Samirtje is! En hij is echt geen player. Zou hij niet eens durven, want anders
had ik hem allang isekieren gegeven.... : )
 
Bovenaan