Sexy Marokkaanse Zina Danst Gruwelijk!

23 mei 2011
1.992
17
Ok, iedereen heeft zijn eigen normen en waarden e tha7amoucht, U zei in het begin, dit videootje vind ik echt niet kunnen, ik antwoord, is de normaalste zaak voor hun ginder. U zei nicc mesne3, ewa mara oethesienneth shi, senthed 3aay waha :D

Hahaha wie zegt dat jij het dan wel weet a musti?
imekken rad ccek tkhawatheth waha :p
 
6 feb 2011
5.829
132
Hahaha wie zegt dat jij het dan wel weet a musti?
imekken rad ccek tkhawatheth waha :p

Alles is mogelijk, maar ik ken gitans, je hebt er hier genoeg in mechelen, ze sturen hun kinderen uit op rooftochten. Dus dat een klein meisje danst voor iedereen, is DENK ik geen probleem voor hun :D
Consensus bereikt awoetchma?
 
23 mei 2011
1.992
17
Alles is mogelijk, maar ik ken gitans, je hebt er hier genoeg in mechelen, ze sturen hun kinderen uit op rooftochten. Dus dat een klein meisje danst voor iedereen, is DENK ik geen probleem voor hun :D
Consensus bereikt awoetchma?
Gezellige boel dan hé.

Nou da weet ik nie hoor! haha
 
7 feb 2011
823
10
Alles is mogelijk, maar ik ken gitans, je hebt er hier genoeg in mechelen, ze sturen hun kinderen uit op rooftochten. Dus dat een klein meisje danst voor iedereen, is DENK ik geen probleem voor hun :D
Consensus bereikt awoetchma?

Huh en marokkaanse meiden doen dat niet zeker, zij dansen ook voor iedereen, alleen nog schaarser gekleedt, laister
 
6 feb 2011
5.829
132
Huh en marokkaanse meiden doen dat niet zeker, zij dansen ook voor iedereen, alleen nog schaarser gekleedt, laister

Haha misschien waar jij vandaan komt. Maar bij de pure Ait wayegher uit mijn buurt, over hun lijk!!!!
 
3 jun 2011
2
0
hahaha o mijn god dat 2e filmpje is zeker 10x beter dan dat eerste filmpje.als hun samen op de dansvloer aan het dansen waren dan had dat kleine meisje echt wel gewonnen hahahahaha
 
7 feb 2011
823
10
Haha misschien waar jij vandaan komt. Maar bij de pure Ait wayegher uit mijn buurt, over hun lijk!!!!

Let maar op je woorden, wijsneus, waar kom ik dan vandaan volgens jou he??? Het is niet omdat je het niet ziet dat ze het niet doen he, het is daar bekend van dat soort meisjes, VOORAL de PURE....
 
Bovenaan