Soooo Marokkaanse elftal is slecht!

6 feb 2011
13.473
66
Walakin mijn gedachten zegt me dat als de Marokkanen wat meer samen speelden, ze in ieder geval een stapje verder waren.
 
3 feb 2011
2.199
34
De 1ste helft speelde Marokko slecht ze vormen geen 1 team, geven te lange ballen en + dat hands was gwn een drama. De 2de helft speelde Marokko wel beter, ze hadden ook meer kansen alleen de Algerijnse keeper was te sterk. Heb de hele westrijd bekeken, toch vondt ik Algerije beter.

Algerije heeft nu 4 punten, en marokko Ook Marokko moet nog een x tegen Algerije spelen maar dan in hun eigen land, maybe dat ze kans maken.
 
8 feb 2011
1.012
8
De 1ste helft speelde Marokko slecht ze vormen geen 1 team, geven te lange ballen en + dat hands was gwn een drama. De 2de helft speelde Marokko wel beter, ze hadden ook meer kansen alleen de Algerijnse keeper was te sterk. Heb de hele westrijd bekeken, toch vondt ik Algerije beter.

Algerije heeft nu 4 punten, en marokko Ook Marokko moet nog een x tegen Algerije spelen maar dan in hun eigen land, maybe dat ze kans maken.


Ik weet niet welke wedstrijd je hebt gekeken?haha.Maar marokko was over de hele wedstrijd echt wel beter meer balbezit en er was 1 ploeg die wilde voetballen en dat was marokko.
En over de handsbal daar kon hermach niks aan doen hij kon moeilijk zijn handen eraf halen.
En wat betreft over lange ballen daar ben ik het met je eens ze gaven te vaak de lange bal.Maar weet je wrm marokko vaak de lange bal deed hanteren?Omdat ze chamack zochten hij is lang en hij kan de bal door koppen of vast houden terug leggen zodat de andere spelers aan kunnen sluiten maar chamack werd stevig aangepakt met voeten ,handen,tanden alles. en de aansluiting was ook niet echt goed.En de middenveld kon de voorhoede moeilijk vinden geen goede passing niks.een paar spelers speelden zwaar onder hun niveau.
 
Bovenaan