Stellingen...

5 mrt 2012
18.240
681
simpel als de vrouw werk heeft en goede inkomen waarom ook niet bruiloft is al duur genoeg. en bovendien ga je strax als je getrouwd bent uit 1 en dezelfde geldpotje leven dus...

Stel je vrouwtje werkt niet en zij wilt een mega grote bruiloft? Mag ze eisen hebben of heeft ze niks te zeggen? :hihi:
 
23 okt 2011
3.236
175
Stel je vrouwtje werkt niet en zij wilt een mega grote bruiloft? Mag ze eisen hebben of heeft ze niks te zeggen? :hihi:
wat er niet is is er niet .... om een bruiloft te beginnen met schulden no way... dan moet ze dan gaat ze liever bedelen bij familie leden.
maar het idee al van teveel uitgeven aan een bruiloft keur ik niet goed. je wordt daar niet extra gelukkig van of zo
 
5 mrt 2012
18.240
681
wat er niet is is er niet .... om een bruiloft te beginnen met schulden no way... dan moet ze dan gaat ze liever bedelen bij familie leden.
maar het idee al van teveel uitgeven aan een bruiloft keur ik niet goed. je wordt daar niet extra gelukkig van of zo

Dat moet je zowiezo niet doen! Daar ben ik het helemaal mee eens!
 
5 mrt 2012
18.240
681
Stelling 11:

kinderopvang is goed voor de ontwikkeling van het kind?
Eens of oneens? Graag ook onderbouwen waarom je het wel of niet eens bent met deze stelling.


images


 
5 mrt 2012
18.240
681
Stelling 12:

Een goede band met schoonmoeder voorkomt scheiding?

Eens of oneens? Graag ook onderbouwen waarom je het wel of niet eens bent met deze stelling.




 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Een bruiloft is leuk....... maar de kosten? Ho maar!

Stelling 1:

Vrouw moet de helft van de bruiloft betalen?
Eens of oneens? Graag ook onderbouwen waarom je het wel of niet eens bent met deze stelling.


48d0f25b8ab2992e676776841a7b6f81.jpg

Natuurlijk moet de vrouw de helft betalen. Het is niet meer zoals vroeger toen de man alles kon betalen. En de vrouw maakt het feest duur, zij heeft allemaal eisen over het eten en kleding en makeup. De man denkt alleen aan die nacht die daarna volgt, het maakt hem allemaal niks uit hoe uitgebreid het wordt.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Whatever er staan teveel stellingen wesh moet ik nu op elke stelling reageren :p
 
Bovenaan