Teksten&zinnetjees

31 mei 2013
73
9
Je kijkt naar achter, je kijkt naar je verleden. Dan bekijk je de voetstappen die je achter hebt gelaten. Dat zijn voetstappen waar je niet meer terug op kunt lopen. Je kijkt naar je verleden, dan zie je de mensen die je hebt achter gelaten. Dat zijn de mensen, die de toekomst niet hebben gehaald. Niet hebben gehaald, omdat er een reden voor is. Dan kijk je terug in de verleden, dan zie je de fouten die je hebt gemaakt. De fouten die je nooit meer opnieuw wilt herhalen, maar een les voor je zijn geweest in de heden en toekomst. Je kijkt naar je verleden, en ziet dat je je rug het liefst wilt keren naar het verleden. Maar tevergeefs.. Je kijkt naar achter, je ziet je verleden, je verleden dat je het liefst wilt laten rusten. Maar tevergeefs.. Je maakt de voetstappen af die je in de verleden hebt gemaakt, je maakt de voetstappen af in heden en in de toekomst. Je laat de mensen rusten die het niet verdiend hebben om er nog over na te denken en gaat verder met je familie. Je herstelt je fouten niet, want dat is én blijft altijd één les voor de mens♥



.
 
  • Like
Reactions: Ewa
31 mei 2013
73
9
Laat dingen los, die je niet wilt los laten. Puur om te kijken om te kijken of het genoeg van je houdt om terug te komen ♥.

in het leven hebben we alleemaal een onomkeerbare spijt, een onbereikbare droom, en een overgetelijke liefde.

Hij die een kus op haar voorhoofd drukt, opent de poort naar haar hart''..

huilen is geen teken van zwakte het laat zien dat je al veel te lang sterk bent geweest.
 
31 mei 2013
73
9
Accepteer de dingen waar het lot je aan bindt, en hou van de mensen met wie het lot je samenbrengt, maar doe dat met heel je hart''..

het enige talent wat ik bezat was van jou houden zoals ik nog nooit van iemand gehouden had.

Door jou neem ik altijd het goede pad, jij geeft me terug wat ik vergat. Jij laat me lachen zoals ik nooit eerder heb gedaan,

Ik hoop dat je begrijpt dat liefde bestaat uit geven en nemen. Ik heb je genoeg gegeven, maar heb niks teruggekregen
 
31 mei 2013
73
9
Je keek naar me en zag wat ik nooit zou kunnen zien. Je liet me dingen voelen waarvan ik het bestaan niet eens van wist. Wanneer ik iemand nodig had, was jij er om me omhoog te halen, om me sterk te maken. En je bent altijd bij me, de hele tijd. Als ik mijn ogen sluit, zie ik je nog steeds. Ik voel jouw hand in de mijne, en we zullen nooit gescheiden zijn. Dankzij jou weet ik hoe het voelt om geliefd te zijn. Je laat me een prinses voelen, omdat jij gelooft dat ik dat echt ben. Ik zal nooit vergeten hoe jij mijn leven zo hebt geraakt. Je laat me voelen dat ik degene ben waar jij voor leeft. Mijn hele leven zal jij mijn leven zijn. Je zal altijd een deel van me zijn. Ik denk gewoon aan je, en dan ben je hier. Jij blijft altijd bij me, hier bij me ..
 
S

Samir

Guest
Laat dingen los, die je niet wilt los laten. Puur om te kijken om te kijken of het genoeg van je houdt om terug te komen ♥.

in het leven hebben we alleemaal een onomkeerbare spijt, een onbereikbare droom, en een overgetelijke liefde.

Hij die een kus op haar voorhoofd drukt, opent de poort naar haar hart''..

huilen is geen teken van zwakte het laat zien dat je al veel te lang sterk bent geweest.

dit zijn hele mooie teksten lachj
 
31 mei 2013
73
9
Kanker..

Voor een is het een bijvoeglijke naamwoord, en voor de ander de dood.
De een spreekt het zowel bewust als onbewust uit, en de een strijdt voor haar of zijn leven.
De een denkt dat hij/zij stoer is bij het uitspreken van het woordje, de een lijdt er onder.
De een vraagt : "Wat ga ik morgen doen?" Degene die der onder deze ziekte lijdt vraagt : "Blijf ik nog bij ze?"
Kanker, zo'n klein woord met zo'n groot effect.
Tot de dag van vandaag gebruiken we het als een scheldwoord of als een bijvoeglijke naamwoord. Tot de dag van vandaag sterven der miljoenen aan deze ziekte. Tot de dag van vandaag mist men degene die ze hebben verloren aan deze ziekte.
Toon respect voor degene die der onder lijden. Toon respect voor degene die voor hun leven vechten en strijden
 
31 mei 2013
73
9
Je hebt oren om er mee te horen en te luisteren, de andere zijn doof.
Je hebt ogen om te zien en te lezen, de andere zijn blind.
Je hebt benen waarop je kan lopen en die je brengen naar bepaalde plekken, de andere hebben geen benen.
Je hebt armen/handen om dingen op te pakken, de andere hebben geen handen/armen.

Waarom gebruiken we ze niet, zoals we ze moeten gebruiken?

De oor ; De Quran Al Karim beluisteren en naar de goede dingen te luisteren.
De oog ; De Quran Al Karim lezen en naar het goede kijken.
De been ; De benen die je brengen naar de Moskee en naar de goede plaatsen.
De arm ; Om de Quran Al Karim op te pakken en goede dingen oppakken.

Een dove, een blinde, een beenloze en een armloze Moslim(a) hebben maar 1 wens..

De oor ; De oren die De Quran Al Karim zullen beluisteren en naar andere goede dingen zullen luisteren.
De oog ; De ogen die De Quran Al Karim zullen lezen en naar het andere goede kijken.
De been ; De benen die ze zullen brengen naar de Moskee en naar de andere goede plaatsen zullen brengen.
De arm ; De armen die de Quran Al Karim zullen op pakken en andere goede dingen zullen oppakken.

Ya Allaah, waarom zijn we zo ondankbaar voor het geen wat we hebben? Terwijl sommige maar 1 wens hebben.

Zeg Alhamdoulilaah voor het geen wat je hebt, en klaag niet over het andere.
 
31 mei 2013
73
9
Als jouw hart breekt, zal mijn spiegelbeeld ook breken, als jouw tranen vallen, zal ik ze in mijn handen opvangen, als je alleen loopt ,zal ik de achterlopende schaduw van jou willen zijn.

Wie weet wat liefde is zal huilen. Het lot: wat staat geschreven kan niet gewist worden....

‎''Je moet eerst geluk in je zelf vinden, voor dat je het met iemand kan vinden''

Alle nare ervaringen in het leven hebben één lichtpuntje: je kunt er van leren dezelfde fout niet nog eens te maken.

Als een man haar kan doen lachen, voelt een vrouw zich beschermd.

Iemand missen is zoeken naar een stukje van jezelf.

Wanneer mijn ogen vragen naar de persoon van mijn tranen, zwijgt mijn mond omdat mijn hart het niet kan verdragen

Zijn lach is mijn licht
 
31 mei 2013
73
9
When you're gone all I do is think about my baby
I'm so gone off your loving I don't know why
Maybe it's the way you love me, hold me, kiss me
Cause Baby I love you.

You changed my whole life ,
Don't know what you're doing,
to me with you're love!

Where every problem is gone because ,
i flew everywhere with love inside of me.
It's unbelievable to see,
How love can set me free.

It's not a wird , not a plane.
It's my heart and it's going gone away.
My only weaknes is you , only reason is you.
Every minute with you i feel like i can do ANYTHING.
 
31 mei 2013
73
9
A best friend so as you is hard to find
But I found it, and i'm proud of it
And I know one thing
I never want to loose you
And I will always be there for you
I will always stand on your side
Whatever you do
I will catch you when you fall
I will help you with everything
I will always have the time to listen
Cause I never wanna lose you -
 
31 mei 2013
73
9
Wees 'n moslim & maak ALLAH blij,
lach , leef & geniet, maar vergeet niet
In de hemel ben je pas vrij, dus doe zoveel mogelijk aan je geloof,
dan is je plekje in het paradijs Insa Allah hoog!!
 
Bovenaan