Temsamane & Trougout

22 sep 2011
6
0
kijk op andere topics over temsamane. daar staan zoveel fotos op.

Maar hsoema dat je nooit bent geweest. Jij moet nu gelijk gaan zied neem retourtje en ga naar je roots

Ja ik schaam me rot dat ik daar nooit ben geweest! Deze zomer ga ik inshaAllah zeker nr hoceima - temsamane!
 
7 sep 2011
38
1
Verwacht er niet teveel van haha, tenzij je die authentiek rustige dorpjes net als ik geweldig vindt
 
16 dec 2011
1.193
16
ahhaah Ayemaaaaaaaaaaaaa jullie gaan me egt uitlache, ben temsamen ma ahhahaahha ik ben daaar nog nooooittttt geweeest awillie zo belachelijk ofnie ahhahahahhaahhahahahhah ben nog nooit richting rif geweeest :p
 
19 apr 2011
42
0
ahhaah Ayemaaaaaaaaaaaaa jullie gaan me egt uitlache, ben temsamen ma ahhahaahha ik ben daaar nog nooooittttt geweeest awillie zo belachelijk ofnie ahhahahahhaahhahahahhah ben nog nooit richting rif geweeest :p

Waarom niet als ik vragen mag? hou je niet van het platteland?
 
16 dec 2011
1.193
16
Waarom niet als ik vragen mag? hou je niet van het platteland?

geloof me sgat ik will doodgraag gn ma mijn mamie wil noooit mee naar daaar, en mijn zusse willen nooit mee met mij en mijn vader en ik kan nie in mijn eentje mee met mijn vader, ik heb gezelschap nodig ahahah vandaar jah jammer
 
19 apr 2011
42
0
geloof me sgat ik will doodgraag gn ma mijn mamie wil noooit mee naar daaar, en mijn zusse willen nooit mee met mij en mijn vader en ik kan nie in mijn eentje mee met mijn vader, ik heb gezelschap nodig ahahah vandaar jah jammer

o dat is dan heel jammer.
 
31 okt 2011
3.811
26
ahhaah Ayemaaaaaaaaaaaaa jullie gaan me egt uitlache, ben temsamen ma ahhahaahha ik ben daaar nog nooooittttt geweeest awillie zo belachelijk ofnie ahhahahahhaahhahahahhah ben nog nooit richting rif geweeest :p



ahahahaha nou toevallig zeg.. ik oook :p
keh we gaan samen haahha

komt nog wel... oooitt zullen we naar daar gaan :giechel:
 
Bovenaan