The Bachelor **** Laila Mag Eindelijk Naar Huis

24 jun 2011
2
0
Ik geef je groot gelijk just a boy, ik kan me ook zo ergeren aan dat soort vrouwen! Ik kreeg plaatsvervangende schaamte. Was ook heeeel blij dat zij eruit ging, verstandige keuze van Lars. En zich op het einde ook nog zo laten kennen, ze zet zichzelf zo voor lul..
 
6 feb 2011
11.252
91
als zulke meiden julie ergerten iriteren voor schut zetten
waarom kijken julie dan naar zulke programma's tell us why

die laila valt niet op marokkaanse ratten:giechel:
 
15 feb 2011
1.185
14
veel marokkaanse vrouwen zijn hun eer gewoon helemaal kwijt geraakt.. ze3ma integratie.. tarr.. wanneer gaan we nou eens begrijpen dat zoiets niet bij ons past..
 
15 feb 2011
1.185
14
wajoo deze topic is meer dan 1000 keer bekeken binnen 24 uur! wie kan dat hier overtreffen op rkempo.nl ? :p
 
7 feb 2011
823
10
veel marokkaanse vrouwen zijn hun eer gewoon helemaal kwijt geraakt.. ze3ma integratie.. tarr.. wanneer gaan we nou eens begrijpen dat zoiets niet bij ons past..

Heb jij jouw eer nog wel??? altijd andere beoordelen....
Dat haat ik he,
 
6 feb 2011
1.652
24
Just-a-boy tweede topic die ik van jou lees dat over een marokkaanse meisje/vrouw gaat. What's up with that?
 
16 apr 2011
6.315
77
Hoezo is integreren niets voor ons?? "Wij"kunnen net als alle andere integreren, mits we onze grenzen kennen.
Integreren begint al bij het spreken, schrijven en lezen van de Nederlandse taal. We lopen bijna allemaal in "nederlandse"kleding. Daarmee bedoel ik bv. broek en trui en geen djelleba ofzo...

Snap je??

Integreren kan mits je je grenzen kent.

Wat Laila betreft; je geeft haar alleen maar hasnats door haar uit te schelden en zwart te maken en onthou; ieder zijn graf en ieder moet voor zijn/haar fouten boeten en niemand anders!!!!
 
3 feb 2011
2.199
34
veel marokkaanse vrouwen zijn hun eer gewoon helemaal kwijt geraakt.. ze3ma integratie.. tarr.. wanneer gaan we nou eens begrijpen dat zoiets niet bij ons past..

Altijd marokkaanse vrouwen etc. Bol af man en dan nog 'veel' .. kennelijk ben je hard gekwetst waardoor je dit soort opmerking geeft .. je leeft in een eenzame wereldje. a3oedoebillah shitan ira7zim. Nooit wat positiefs altijd negatief. Niet dat je zegt, er zyn klein enkele meisjes, .. alhamdoelilah de rest gaat de goede weg op. Absurd.
 
Bovenaan