Tip: Iemand negeren op Rkempo

6 jan 2012
3.617
79
Haha, ja maar echt hij liet mij lachen :lol:, Ze3ma hogendunk ka twarid :hihi:
Haha, Geen commentaar :$

Haha ewa safi meymi geen commentaar ma echm yech ma :p
Dat vind ik nou juist zo leuk aan Musti, hij zegt wat die denkt zonder er goed over na te denken en dan komt het juist heel ander over dan hij dacht :hihi:
 
6 feb 2011
5.829
132
Ik kan niet goed volgen meer.
Ik had het over reacties blokken dak geen reacties meer kan lezen van mensen die me niet aanstaan. Dit om scheldpartijen te vermijden en onnodige discussies aan te gaan. Ik ben namelijk snel over mijn toeren. Niet over priveberichten blokkeren, waarom zou ik niemand stuurt me?

Trotse berber, hogedunk? Ik ben juist onzeker over men eigen en wil meer zelfvertrouwen hebben naar de toekomst toe om het te maken in het leven.

Tchum3et wat bedoel je met 2 mensen die het vaakst online zijn?
 
6 jan 2012
3.617
79
Ik kan niet goed volgen meer.
Ik had het over reacties blokken dak geen reacties meer kan lezen van mensen die me niet aanstaan. Dit om scheldpartijen en onnodige discussies aan te gaan. Ik ben namelijk snel over mijn toeren. Niet over priveberichten blokkeren, waarom zou ik niemand stuurt me?

Trotse berber, hogedunk? Ik ben juist onzeker over men eigen en wil meer zelfvertrouwen hebben naar de toekomst toe om het te maken in het leven.

Tchum3et wat bedoel je met 2 mensen die het vaakst online zijn?

Rara hoe zou dat komen denk je :hihi:, maar ik vind je echt leuk ondat jij gewoon jezelf bent en dat meen ik!!
Ohja en ik pm je wel zo nu en dan ohweee als je mij blokt :hihi:


Die 2 mensen waren sarcastish bedoel, ze3ma dat er niet veel leden zijn.
 
6 apr 2012
17.066
124
Ik kan niet goed volgen meer.
Ik had het over reacties blokken dak geen reacties meer kan lezen van mensen die me niet aanstaan. Dit om scheldpartijen te vermijden en onnodige discussies aan te gaan. Ik ben namelijk snel over mijn toeren. Niet over priveberichten blokkeren, waarom zou ik niemand stuurt me?

Trotse berber, hogedunk? Ik ben juist onzeker over men eigen en wil meer zelfvertrouwen hebben naar de toekomst toe om het te maken in het leven.

Tchum3et wat bedoel je met 2 mensen die het vaakst online zijn?

Ja oké, Rustig hé, eet me niet op :p
I was just kidding eh goya :hihi:

 
6 apr 2012
17.066
124
Haha ewa safi meymi geen commentaar ma echm yech ma :p
Dat vind ik nou juist zo leuk aan Musti, hij zegt wat die denkt zonder er goed over na te denken en dan komt het juist heel ander over dan hij dacht :hihi:

Haha, weh d nech, Haha, ja ik vind hem een heel leuk lid, en hij laat mij meestal lachen met zijn reacties, bewust of onbewust :hihi:
Haha, sneg min tegsed atinith :p
 
6 feb 2011
5.829
132
Rara hoe zou dat komen denk je :hihi:, maar ik vind je echt leuk ondat jij gewoon jezelf bent en dat meen ik!!
Ohja en ik pm je wel zo nu en dan ohweee als je mij blokt :hihi:


Die 2 mensen waren sarcastish bedoel, ze3ma dat er niet veel leden zijn.

Haha kapot lachen. Is deze site dan gemaakt zodat er koppels worden gemaakt. Broeder is een goede kalme jongen, ik neem aan dat de meiden hem ook niet sturen Haha. Ik ben altijd mijn eigen, met hypocrisie kom je niet ver.
Haha is goed trouwens ik wilde u nog advies vragen om iets HahaHaha
 
6 jan 2012
3.617
79
Haha kapot lachen. Is deze site dan gemaakt zodat er koppels worden gemaakt. Broeder is een goede kalme jongen, ik neem aan dat de meiden hem ook niet sturen Haha. Ik ben altijd mijn eigen, met hypocrisie kom je niet ver.
Haha is goed trouwens ik wilde u nog advies vragen om iets HahaHaha

Geloof me als ik zeg dat broederrr tientallen pms ontvangt met, : machaAllah, tbarkAllah, JazakAllah, Alhmdu Lillah etc etc....

Jij mag me altijd om advies vragen beste jonge man :hihi:
 
4 jan 2013
1.252
10
Ik vind jullie nu al spontaan en aardig, ik hoop niet dat ik ooit de ''iemand negeren'' - knoppie moet gebruiken. Vast niet.
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
Mag ik raden voor wie :hihi:

Just kidding, echt een handige optie, maar zal die denk ik nooit nodig hebben. Al zou iemand me zwaar irriteren dan zou ik hem het plezier niet gunnen van het blokkeren, daar kicken sommigen namelijk op :eek:


Haha ik heb al een aantal mensen geblokt hoor:haha:
Maar je hebt gelijk, gewoon negeren dat is het beste!
 
Bovenaan