Topic alleen voor s7ab AitTouzien en Ait Temsamane!

19 jul 2011
504
3
ait touzine en ijarmaouas is mooier dan texas

ze3ma ka wethzemath ie shab kasitta, ieni saraha oe safi:)
aitouzine is texas en daarbij ik woon 9 km verder in een van die bergen en geloof mij geen enkel ander dorp kan daar tegen op, gewn het uitzicht laat staan re3rasie/thaaga..enzo-> ik wil weer terug
 
5 feb 2011
8.897
38
Laten we het gezellig houden, elkaar respecteren .. :)

Ik weet er is niks ergs gezegd/gebeurd maar beter voorkomen van verhelpen
 
30 okt 2011
68
1
Ik ben een trotse ait-touzine! Hou van mijn afkomst en ben net terug van daar. Heb lekker genoten. Verse eten en groenten en een lekker berggeitje geslacht heerlijk gewoon. Maar het leukste was dat ik ging jagen. We hebben 4 tiskwajin(fazanten) en ajaziz. heerlijk die leven. Waarom spreken ait-touzin zo weinig hun taal. En praten vaak ned. thuis:(
 
22 okt 2011
25
0
Ik ben een trotse ait-touzine! Hou van mijn afkomst en ben net terug van daar. Heb lekker genoten. Verse eten en groenten en een lekker berggeitje geslacht heerlijk gewoon. Maar het leukste was dat ik ging jagen. We hebben 4 tiskwajin(fazanten) en ajaziz. heerlijk die leven. Waarom spreken ait-touzin zo weinig hun taal. En praten vaak ned. thuis:(

Heej!! hmdl fijn om te horen dat je het naar je zin had daar...
waar was je precies in de aitouzine?:$
 
14 nov 2011
14
0
hhahhaha wollahilaa,:giechel: ben oorspronkelijk uit aitel3ali als je dat kent! zo rond een van die bergen van kasitta! een bt en van woe3erma-> jij bent zeker verre familie ofzo van me, want heb daar ook veel familie wonen.


heey meid ,
ben ook van aitr3eri hihi
 
30 okt 2011
68
1
Heej!! hmdl fijn om te horen dat je het naar je zin had daar...
waar was je precies in de aitouzine?:$

hmm ik weet niet hoe goed je het kent. Ken je aiti3esh of metjeg (aitwayager) wij zijn aan de overkant van de rivier. En dan heel die berg omhoog yousid heet het :cool: Wij halen lisdiyet uit iyarmouas.
 
22 okt 2011
25
0
hmm ik weet niet hoe goed je het kent. Ken je aiti3esh of metjeg (aitwayager) wij zijn aan de overkant van de rivier. En dan heel die berg omhoog yousid heet het :cool: Wij halen lisdiyet uit iyarmouas.


nee ken ik inderdaad niet.. ik heb wel ooit van iyarmouas gehoord, maar verder ken ik niet veel dorpjes.:(.
dus jij komt uit een berg haha. egt leuk hoor..
 
19 jul 2011
504
3
heey meid ,
ben ook van aitr3eri hihi

dit is letterlijk de eerste keer in men leven dat ik iemand tegenkom die daar ook vandaan komt, behalve als ik in kasitta ben natuurlijk,
jij bent zeker ook familie van me:ren:-> hhaha me ze3ma uitlachen voor men vorige reactie:giechel:(maar het is een klein dorpje)

hhaha ik probeer iedereen familie van me te laten worden-> zelfs mensen die in die andere bergen rond kasitta staan wonen :p dus niet op men freaky gedrag letten
 
14 nov 2011
14
0
dit is letterlijk de eerste keer in men leven dat ik iemand tegenkom die daar ook vandaan komt, behalve als ik in kasitta ben natuurlijk,
jij bent zeker ook familie van me:ren:-> hhaha me ze3ma uitlachen voor men vorige reactie:giechel:(maar het is een klein dorpje)

hhaha ik probeer iedereen familie van me te laten worden-> zelfs mensen die in die andere bergen rond kasitta staan wonen :p dus niet op men freaky gedrag letten

haha ja we zullen vast wel wat van elkaar zijn;), idd aitl3alie is niet zo erg groot, en de meeste bewoners zijn daar ook vertrokken naar de grote steden of het buitenland

welnee joh niets mis mee toch, iedereen is familie van elkaar denk ik altijd:p..
 
Bovenaan