uhuuuuuuuuuuum.

5 feb 2011
8.897
38
hahahahahah troost haar .. zeg dat je als ze niet ophoudt iets gaat verklappen aan je ouders over haar .. dan zal ze wel stil zijn hahah:p denk k dan
 
26 feb 2011
1.573
18
hahahahha maskiena iwa jaa dat zijn kinderen he... De ene keer zijn ze zo schattig en luisteren ze heel goed en de andere keer zou je ze wel uit de raam willen gooien.!!
 
5 feb 2011
8.897
38
hahahahaha
maar als de ouders er zekers bij zijn dan uhmm verandert ze in een lief prinsesje dat hen aankijkt met van die grote oogjes van ik deed niks hoor net als mn broertje van 6 oefff dan wil je door de grond zakken
 
28 apr 2011
138
1
hahahahaha
maar als de ouders er zekers bij zijn dan uhmm verandert ze in een lief prinsesje dat hen aankijkt met van die grote oogjes van ik deed niks hoor net als mn broertje van 6 oefff dan wil je door de grond zakken

hahahahahaha jaa idd
maar soms heeft ze echt schijt me moeder zegt heel vaak van doe normaal! wollah meh ze luisterd.
zelfs bij me ouders is ze een shitan.
heel raar is m'n zusje
 
5 feb 2011
8.897
38
hahahahaha oehhh moeilijk wnt slaan helpt niet .. gaan ze alleen maar erger worden. Proberen te straffen.. maar haar niet vergeten te belonen als ze iets goeds doet. Dat motiveert altijd :)
 
Bovenaan