Uitspraak Berberse Ouders hehe

6 feb 2011
5.829
132
burgemeester = boebminist
antwerpen = wambeirs
kost = koest
hahhaha doodlachen

hoevel koest **** van de house
 
5 feb 2011
8.897
38
hahahahhah!!

pesioen = pinsieoen
verzekering = vierzekirin
handtekening = handtikinin
meneer = minier
borgerhout = bolgrout
 
30 mrt 2011
3.288
38
hahah in 1 zin gebruiken ze 2 woorden in het nederlands, 1 in het frans en de rest in t berbers
 
1 aug 2011
4.659
53
Mitros: Itroes
Belasting: Baaahlastien
dochter: dokter
klootzak: kluutsjaak
Albert heijn: ahmbert heeyn

hahah sorry hoor ik kom zelf niet meer bij... maar die ene van burgermeester is gewoon de bom.. die hoorde ik afgelopen week namelijk!!!
 
1 aug 2011
4.659
53
Ja, die hoor je ook vaak thuis, vandaar. Ik kan nu gewoon niet snel komen op woorden... Soms wil ik mn ouders echt gewoon opnemen.. Ken je al rhadj mostafa op youtube?? Daar kan ik dus nu nog steeds om lachen!!! Niet staaaylen eh!!
 
30 mrt 2011
3.288
38
Ja, die hoor je ook vaak thuis, vandaar. Ik kan nu gewoon niet snel komen op woorden... Soms wil ik mn ouders echt gewoon opnemen.. Ken je al rhadj mostafa op youtube?? Daar kan ik dus nu nog steeds om lachen!!! Niet staaaylen eh!!

hahahaha die man is echt grappig! nu weet ik hoe je aan ahmbert haayn komt
 
1 aug 2011
4.659
53
Hahaha...die man is gewoon zo leuk!! Ik herken mijn vader gewoon in hem. Ook een gastarbeider en die praat precies hetzelfde..!! OOk een montero!!
 
30 mrt 2011
3.288
38
hahaha neem je vader een keertje op dan :p haha kapotlachen met zulke mannen!

mijn vader spreekt jammer genoeg beter nederlands dan ik :(
 
1 aug 2011
4.659
53
hahah ow jammer...dan had je ook kunnen lachen!!

Wollah als mijn vader begint over zijn fabrieksverhaaltjes.. hahah kapotlachen!!! Ik heb mijn vader die youtubefilmpje laten zien, ik zei zo.. ik ga dat ook met jouw doen.. weet je wat hij zei?? Ik haal je uit halla madelja (ofzo)...hahahaha
 
6 apr 2012
17.066
124
meneer= minier
weg = weq
allis qoed?
magni doen :)lol:)
huis = house
Oh ja, mijn pa heeft de gewoonte om ook belgen kardash te noeme ucha ikarasen = hoeveel kost kardash? :hihi:
Wierk = werk


:haha:
 
Bovenaan