van waar in tetouan?

21 aug 2011
13.008
244
Ja klopt, het is wel moeilijk. Maar wij blijven niet meer dan 3 weken. Het is dat we een bruiloft hebben daar.
Incha allah.

ooh leuk een bruiloft!!! dit jaar toen we nador en imzouren waren hadden we 4trouwfeesten en 1geboortefeest maar ben van allen niet geweest hihihi :p emien!!
 
21 aug 2011
13.008
244
Haha, ja! Waarom niet? Die trouwfeesten in Marokko zijn echt leuk!

ja ze zijn heel leuk maar we moesten terug naar tetouan en als we naar de 1e waren geweest zullen de andere famillie/vrienden zeggen "naar ons gaan ze niet en naar hun wel" fehmed maar jah ben 1keer geweest en het was gemixt hahaha :p
 
18 dec 2011
12.851
98
ja ze zijn heel leuk maar we moesten terug naar tetouan en als we naar de 1e waren geweest zullen de andere famillie/vrienden zeggen "naar ons gaan ze niet en naar hun wel" fehmed maar jah ben 1keer geweest en het was gemixt hahaha :p

Ja, dat is waar. Ja klopt. In Marokko doen ze meestal gemixt, ze hebben niet net als ons zalen.
 
21 aug 2011
13.008
244
Ja, dat is waar. Ja klopt. In Marokko doen ze meestal gemixt, ze hebben niet net als ons zalen.

ow waar ik ben geweest was in een zaal hahah ze waren rijk(denk ik :p) wollah alles erop en eraan maar dat is wel al een paar jaar terug hahahah :D
 
18 dec 2011
12.851
98
ow waar ik ben geweest was in een zaal hahah ze waren rijk(denk ik :p) wollah alles erop en eraan maar dat is wel al een paar jaar terug hahahah :D

Owh! In Nador hebben ze helemaal geen zalen, alleen van die tentjes weetje wel. Maar trouwfeesten in Marokko is keileuk.
 
21 aug 2011
13.008
244
Owh! In Nador hebben ze helemaal geen zalen, alleen van die tentjes weetje wel. Maar trouwfeesten in Marokko is keileuk.

hahah deze was in tetouan schat, ah wist het niet van nador wel gezellig in tentjes hahah.
jaaaaaah vooral als ze shiekie gaan doen met de stier hahah en dakka wayaw zo leuk!
 
Bovenaan