Vandaag was het zover..

6 feb 2011
13.473
66
Ik heb het meegemaakt van twee personen, was heeel mooi en ontroerend om aan te zien. Mijn buurmeisje die wil ook nog de
sahada doen, maar ze wacht nog tot als ze uit huis is, want wanneer ze nog thuis woont, mag ze geen hoofddoek dragen van haar moeder. Ik verheug me erop! InshaAllah.
 
5 feb 2011
8.897
38
Inshallah AC. IS echt mooi om mee te maken. De ouders van mijn vriendin hebben haar pas geleden gebeld voordat ze moslim zou worden. Ze vertelde het hen maar ze waren niet echt blij.. integendeel.. en ze hing gwn op. Haar zussen vinden het ook maar niks. Maar ik zei tegen haar dat ze gewoon moest volhouden al is het erg moeilijk om je ouders tegen je te hebben. Hoop Inshallah dat ze uiteindelijk beseffen dat ze de juiste keuze heeft gemaakt.
 
26 feb 2011
1.573
18
Ja ik heb het ook meegemaakt zoals AC het al zei. Het mooiste wat ik vond is dat toen de meiden klaar waren zelf ook moesten huilen..
Zo moooi MachaAllah
 
6 feb 2011
5.829
132
Prachtig als ik bekeerde mensen. Dat vind ik nu echt het mooiste wat er is op deze aarde. Een persoon wie Allah het licht heeft getoond. Word daar ook emotioneel van.
Als ik ze in moskee zie, met hun blauwe ogen en blonde lange baarden geef ik hun zo'n brede glimlach. Had het gekund ging ik ze zelfs Knuffelen.
 
6 apr 2012
17.066
124
Mijn vriendin is onlangs nog bekeerd, Maa shaa Allaah. En vorig jaar is een andere vriendin bekeerd. Bij alle bij was ik erbij. En je wordt echt emotioneel! Ik kan het niet droog houden als de geloofsgetuigenis opzeggen en dan beginnen huilen, Moge Allah heb belonen, Ameen.
 
Bovenaan