Vertel hier jou genante momenten

16 mrt 2011
86
0
Ik heb heeeeeeeeeeeeel veeel blunders, hier 1tje om te beginnen...
Ik stond in de metro, het was er superdruk en er stond een ''achteraf blijkend'' marokkaanse jongeman voor mij.
Hij zat mij hele tijd aan te kijken en ik voelde me niet op mijn gemak...
Ineens werd ik gebeld door mijn nicht, maar ik kon het echt niet hebben dat hij hele tijd keek...
Hij keek ook niet echt met een uitdrukking op zijn gezicht, hij keek heel serieus, dus ik begreep ook niet wat er in zijn hoofd rond ging...
Hij lijkt echt niet op een marokkaan gewoon, mohieem duss ik tegen mijn nicht zeggen,, Wajjaaww daa izenn emshoem haaa 3arien i7as adayi dyadaf gewoon (Wajaaww er is hier eentje hea hij komt bijna in mij) Wollahh isiwkday mo7 iet7ezaa pffsss (Wollah hij heeft me bang gemaakt hoe hij kijkt pfffsss)...
Ik ophangen aangezien ik ondergronds ging en toch geen bereik had later.
Na 2 haltes stapt de jongeman uit en zegt: Nesh te7segh shem, daarom kijk ik je hele tijd zo aan en hij gaf me een knipoog...
Ik wist niet hoe ik moest reageren, ik schrok ik zat met open mond mn ogen wijd open en een stom rode kop.
En toen vroeg hij nog ik hoop dat ik je gauw tegenkom en ehmm wees niet bang ik zal je niks aan doen.
Ik trilde heel de weg naar huis van de schrik, achteraf lach ik er wel om whahahahhahahaha
 
5 mrt 2011
6.164
21
hahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahaa
Ik heb heeeeeeeeeeeeel veeel blunders, hier 1tje om te beginnen...
Ik stond in de metro, het was er superdruk en er stond een ''achteraf blijkend'' marokkaanse jongeman voor mij.
Hij zat mij hele tijd aan te kijken en ik voelde me niet op mijn gemak...
Ineens werd ik gebeld door mijn nicht, maar ik kon het echt niet hebben dat hij hele tijd keek...
Hij keek ook niet echt met een uitdrukking op zijn gezicht, hij keek heel serieus, dus ik begreep ook niet wat er in zijn hoofd rond ging...
Hij lijkt echt niet op een marokkaan gewoon, mohieem duss ik tegen mijn nicht zeggen,, Wajjaaww daa izenn emshoem haaa 3arien i7as adayi dyadaf gewoon (Wajaaww er is hier eentje hea hij komt bijna in mij) Wollahh isiwkday mo7 iet7ezaa pffsss (Wollah hij heeft me bang gemaakt hoe hij kijkt pfffsss)...
Ik ophangen aangezien ik ondergronds ging en toch geen bereik had later.
Na 2 haltes stapt de jongeman uit en zegt: Nesh te7segh shem, daarom kijk ik je hele tijd zo aan en hij gaf me een knipoog...
Ik wist niet hoe ik moest reageren, ik schrok ik zat met open mond mn ogen wijd open en een stom rode kop.
En toen vroeg hij nog ik hoop dat ik je gauw tegenkom en ehmm wees niet bang ik zal je niks aan doen.
Ik trilde heel de weg naar huis van de schrik, achteraf lach ik er wel om whahahahhahahaha
 
29 okt 2011
784
5
Waar wij wonen in Marokko, wonen veel mensen uit overvecht. Stelletje kleuters allemaal haha. Nou ik en de hele familiebende zaten een keer buiten op het stoeprandje voor de deur pipas aan het eten en te kletsen. Tegenover ons wonen er 2 jongens uit overvecht. Ze gooiden een waterballon precies op mijn neefje z'n hoofd, meskien. Wij keken zo naar boven kijken wie het was, maar hij verstopte zich. Mohiem we gingen verder kletsen en eten, en toen gooide hij nog een op mijn been, en ik was booooos! Ik dacht of ik haal mijn opa erbij, want die had een enorme knuppel, of ik ging aanbellen bij zijn ouders. Ik koos voor het laatste. Ik belde aan en die jongen deed de deur open. Hij en zijn broertje zaten ons vierkant uit te lachen. Ik vroeg waar zijn ouders waren en hij zei dat ze weg waren. Helaas kon ik niks zeggen :(
 
Bovenaan