Vrouw urenlang verkracht door dronken inbreker

Discussie in 'Nieuws & Politiek' gestart door Taroudant, 22 dec 2011.

1. Taroudant

Taroudant

Een 38-jarige man heeft een vrouw urenlang verkracht nadat hij bij haar thuis was binnengedrongen.

Mimoun D. haalde de vrouw uit haar bed waarin zij sliep met haar dochter van anderhalf. Hij trok haar mee naar beneden en verkracht de vrouw vervolgens urenlang. Ze wordt bedreigd met een schaar en mes en moest meewerken anders zou haar dochtertje wat gebeuren. Na uren moest ze met de indringer naar boven waar hij haar sieraden in een opvallend oranje tasje stopte. Dat tasje gaf de vrouw mee zodat hij makkelijk herkenbaar zou zijn. Niet veel later werd de man opgepakt.

Mimoun bleek onder invloed van alcohol en verzette zich hevig tijdens zijn arrestatie. Eenmaal op het bureau kwam de beschonken man met een bekentenis: 'Ik heb het gedaan. Ik heb die vrouw verkracht. Ik heb er spijt van en had het niet moeten doen. Ik schaam mij,' tekenen de verbalisanten op. :mad::mad::mad:
  2. riffia_lady

riffia_lady

Ik heb er geen woorden voor..... Ik hoop dat hij lang mag zitten!!!
  3. Yedjiesunbebes

Yedjiesunbebes Populair

Gadverdamme! Wat heftig voor die vrouw meskiena!
  4. arifino

arifino

die naam klaart het, mimoun tfoee
  5. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

Hee geen vooroordelen, arifino. Niet iedereen over 1 kam scheren. Maar het is wel heel erg slecht van die man.
Soortgelijke Topics:
Forum Titel Datum
Vrouwen Dit vrouwenkapsel is prachtig! dinsdag om 19:42
Koran & Soenah Huishouden voor de vrouw en haar beloning hiervoor *_* 16 apr 2014
Kletshoekje Met een tweede vrouw trouwen 15 apr 2014
Nieuws & Politiek Antwerpse vrouwen naar front in Syrië 10 apr 2014
Nieuws & Politiek Vrouw mishandelt echtgenoot in Marokko 31 mrt 2014

Deel Deze Pagina