Waar kun jij echt niet tegen?

5 feb 2011
8.897
38
ik kan er niet tegen als ik erg veel honger heb en er is niks in huis OF ik heb trek in iets en de winkels zijn net gesloten om het te gaan halen.
 
14 jun 2011
106
1
smakken, spuugen, meisjes die hard lachen buiten (dat is gwn aandacht trekken), vrouwen die een vrouw zoeken voor hun zoon en dan jouw gaan lastig vallen, scheinheiligerds, mensen die niets voor je doen, maar alles van jouw vragen, omdat ze weten dat je het doet.

dit is het enige wat me nu binnenschiet
 
14 jun 2011
106
1
ojah ik vergat iets: Mensen die traag van begrip zijn. Je moet dan heel de grap uitleggen, waardoor de grap ervan af is...
 
5 feb 2011
8.897
38
hahah jaa idd mijn standaard zinnetje is dan: oeff laat maar, .. dan zeggen ze nee nee vertel dan zeg ik van: nee is niks meer aan moehiem na aandringen vertel ik het nog een keertje zeggen ze: oowh pfft was dat em.. HATELIJK hahaha
 
14 jun 2011
106
1
hahah jaa idd mijn standaard zinnetje is dan: oeff laat maar, .. dan zeggen ze nee nee vertel dan zeg ik van: nee is niks meer aan moehiem na aandringen vertel ik het nog een keertje zeggen ze: oowh pfft was dat em.. HATELIJK hahaha


HHAHAHAH ja pecies. en dan kijke ze je zo droog aan:p dan vraag ik altjd begrijp je hem wel? Zeggen ze ja endoen ze alsof het niet grappig was hahaha
 
5 feb 2011
8.897
38
Honden die aan je been komen snuffelen en dat baasje die dan gewoon zit te kijken :p
 
Bovenaan