Waarom ben ik nog niet getrouwd???!

6 jan 2012
3.617
79
Hahaha 3elama bij ons en vooral bij irifien is het zo wanneer een dame de 18 paseert dan is ze al over houdbaar datum heen.
 
31 okt 2011
9.005
53
Hahaha 3elama bij ons en vooral bij irifien is het zo wanneer een dame de 18 paseert dan is ze al over houdbaar datum heen.

hahhaha echt wel, ik had nog uitstel van executie gekregen tot na mijn studie. Dat loopt nu ook allemaal tot het eind nou ik hou me hart vast voor de familiebijeenkomsten die zullen volgen nadat ik mijn diploma insha'allah heb!
 
31 okt 2011
9.005
53
Innassen oeghaay hoe lgana ki remreg khoe thehnieth

jieh moet ik vooral doen, dan krijg je van die fijne roddels: dochter van die en die wil maar niet trouwen daar zal vast wel een reden voor zijn, een vriend een ongelukje en blabla
 
6 feb 2011
5.829
132
jieh moet ik vooral doen, dan krijg je van die fijne roddels: dochter van die en die wil maar niet trouwen daar zal vast wel een reden voor zijn, een vriend een ongelukje en blabla

Haha ze zeggen altijd: "ghaas 7ed tmoen akiethes" ewa jaah trouwen dan zou ik zo zeggen. Beter vroeger trouwen wanneer je fris bent.
 
16 apr 2011
6.315
77
Klopt het zal alle vragen die je in je hoofd malen, beantwoorden. Maarre admin...hahah heb jij nou een kerstkaart als avatar?

hahahahaha die vraag vind ik leuk van je.. Het is geen kerstkaart maar het logo van zijn club real madrid hahahaha nu heb je m beledigt en voel ik me GOOOOOOOOOOOOOED!!! hahahahahaha


@topic; shokran voor het plaatsen!!!
 
6 feb 2011
1.652
24
hahahahaha die vraag vind ik leuk van je.. Het is geen kerstkaart maar het logo van zijn club real madrid hahahaha nu heb je m beledigt en voel ik me GOOOOOOOOOOOOOED!!! hahahahahaha


@topic; shokran voor het plaatsen!!!


Haha gekkie, de avatar die hij nu heeft, daarvan wist ik wel dat het geen kerstkaart was..ayaw ben geen boerin hahaha

Maar toennnn had hij een hele rare avater met een besneeuwde huis ofzo, leek op de voorkant van een kerstkaart


Geen dank ;)
 
Bovenaan