Waarom is rkempo zo doood x_x

5 mrt 2011
6.164
21
AHAHAHAHAAHAHA tfou die ene keer ik voelde dat ik ban ging krijgen dus ik snel uitloggen ineens probeer terug te komen ging niet dacht shittt ze hebbe toch snel een ban kunnen geven
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
AHAHAHAHAAHAHA tfou die ene keer ik voelde dat ik ban ging krijgen dus ik snel uitloggen ineens probeer terug te komen ging niet dacht shittt ze hebbe toch snel een ban kunnen geven

HAHAH je hoeft niet persee uitgelogd te zijn hahaha ze kunnen je zo pakken hoor
 
5 mrt 2011
6.164
21
:O zo stom dan ze missen me 100% daar !! zonder mij is het toch saai daar nahh
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Ga dan daar heen, je moet binnen komen en niks zeggen de eerste die jou roept bevestigt het dat jij het daar leuk maakt daar
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Maar niemand heeft mijn vraag beantwoord?!

waarom is rkempo zo dood
 
15 feb 2011
1.185
14
mensen schei eens een keer uit om steeds topics te openen met : Rkempo is saai of rkempo is dood.

Of ga leuke nuttige topics openen en mensen trekken of blijf zelf gewoon weg haha op m.nl is het niet dood dus ga dan maar daarheen
 
5 mrt 2011
6.164
21
Jij ook hallo !
mensen schei eens een keer uit om steeds topics te openen met : Rkempo is saai of rkempo is dood.

Of ga leuke nuttige topics openen en mensen trekken of blijf zelf gewoon weg haha op m.nl is het niet dood dus ga dan maar daarheen
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
mensen schei eens een keer uit om steeds topics te openen met : Rkempo is saai of rkempo is dood.

Of ga leuke nuttige topics openen en mensen trekken of blijf zelf gewoon weg haha op m.nl is het niet dood dus ga dan maar daarheen

Sorry hoor?! stoort het je ofzo ?:confused:
 
Bovenaan