Wanneer ga jij op vakantie, waar en voor hoelang?

5 feb 2011
8.897
38
Inshallah :D Alvast veel plezier allemaal zowel voor de mensen die op vakantie gaan als voor de mensen die niet op vakantie gaan.
 
5 feb 2011
8.897
38
Tatouzient jaa was heerlijk ook anders.. niet te warm.. begin van de lente dus letterlijk overal groen dat je ziet ook aan het strand enzo dus je had echt heel mooi uitzicht. Maar oook minder druk dan in de zomer.. in de zomer moet je echt bij bepaalde plaatsen aanschuiven om ergens te komen maar toen was dat niet zo. Er waren wel toeristen maar niet zoveel. Is een aanrader om een keertje in april te gaan ;)
 
26 feb 2011
1.573
18
11-07-2011 inchaAllah naar Alhoceima en daarna naar Iyarmaouss..
Temsamane, boudinar, nador, krona en dat was het denk ik.
We blijven inchaAllah voor 4 weken:)
 
28 feb 2011
280
4
Ik ga 29 juni naar Alhoceima & Nador voor 4 hele weekjes Insh'Allaah!
Aah leuk hoor, waar in Nador als ik vragen mag?.. Dus je gaat er ook vasten?
Tatouzient jaa was heerlijk ook anders.. niet te warm.. begin van de lente dus letterlijk overal groen dat je ziet ook aan het strand enzo dus je had echt heel mooi uitzicht. Maar oook minder druk dan in de zomer.. in de zomer moet je echt bij bepaalde plaatsen aanschuiven om ergens te komen maar toen was dat niet zo. Er waren wel toeristen maar niet zoveel. Is een aanrader om een keertje in april te gaan ;)

Ja klopt is zeker beter om in de voorjaar er naar toe te gaan. Fijn om te horen dat je een leuke vakantie heb gehad!
11-07-2011 inchaAllah naar Alhoceima en daarna naar Iyarmaouss..
Temsamane, boudinar, nador, krona en dat was het denk ik.
We blijven inchaAllah voor 4 weken:)

Ik wil ooook, je moet zeker genieten schat. Maar vergeet niet om aan me te denken!
 
5 feb 2011
8.897
38
Ik heb nog nooit in Marokko gevast maar wil het wel, lijkt me een ervaring.

Ja klopt. Zou ik ook wel een keer willen. Hoor wel van mensen jaa is moeilijk, is te warm enzovoorts.. maar toch wil het eens proberen. Die mensen die er leven moeten dat ook doen dus geen aanstellerij ;) en natuurlijk ook een keer l3ied vieren daar! Lijkt me leuk :)
 
13 mei 2011
385
2
Aah leuk hoor, waar in Nador als ik vragen mag?.. Dus je gaat er ook vasten?

Midden in het centrum helaas. Wilde graag de buitenkant van Nador zien, maar sommige mensen moeten vlakbij winkels zijn -.-''
Hmm Dat weet ik nog niet heel zeker maar insh'Allah wel.
 
28 feb 2011
280
4
Ja klopt. Zou ik ook wel een keer willen. Hoor wel van mensen jaa is moeilijk, is te warm enzovoorts.. maar toch wil het eens proberen. Die mensen die er leven moeten dat ook doen dus geen aanstellerij ;) en natuurlijk ook een keer l3ied vieren daar! Lijkt me leuk :)

Juist daarom, hier is het veel benauwder. Ja de leukste daarvan is dat je het daar gezamelijk met je helemaal familie viert.
Midden in het centrum helaas. Wilde graag de buitenkant van Nador zien, maar sommige mensen moeten vlakbij winkels zijn -.-''
Hmm Dat weet ik nog niet heel zeker maar insh'Allah wel.

Daar is het echt druk! Ja ik heb ook liever dat ik wat buiten de centrum woon. Ah oke, insha'allaah.
 
Bovenaan