Wat kunnen mannen beter dan vrouwen?

1 dec 2011
12.067
53
347xvmq.jpg


Vertel maar broeders, dit is jullie kans:happy:
 
30 mrt 2011
3.288
38
eten, drinken, slapen, auto rijden, koken, werken, rennen, sprinten, slaan, vechten, tv kijken, op reis gaan, fietsen, lopen, kijken, ruiken, horen, luisteren, handje klappen, aankleden, douchen.. en nog veel meer
 
6 feb 2011
13.473
66
karim kan jij zo goed handje klappen? dat wil ik wel eens zien, yalah :D


-Mannen zijn sterker.
-Mannen zijn sneller (in dat geval hoor ik ook bij de mannen,haha).
-Mannen zijn grappiger.
-Mannen roddelen niet/veel minder.
-Mannen kennen geen jaloezie;)
 
6 feb 2011
13.473
66
Nee, even eerlijk dames. On topic blijven hoor, bij de vrouwen zijn we ook eerlijk, dus bij de mannen ook. En bij Allah, ik schrijf alleen waarheid op, dingen die ik ook echt zie gebeuren ;)
En mannen kunnen wel degelijk iets! Ik zeg niet dat ze meer dan de vrouwen kunnen, maar ik zeg ook niet dat ze minder dan de vrouwen kunnen ;)
 
1 dec 2011
12.067
53
Nee, even eerlijk dames. On topic blijven hoor, bij de vrouwen zijn we ook eerlijk, dus bij de mannen ook. En bij Allah, ik schrijf alleen waarheid op, dingen die ik ook echt zie gebeuren ;)
En mannen kunnen wel degelijk iets! Ik zeg niet dat ze meer dan de vrouwen kunnen, maar ik zeg ook niet dat ze minder dan de vrouwen kunnen ;)

Oke, mannen kunnen beter reciteren dan vrouwen, mijn mening!

Mannen zijn sterker en beschermen de vrouw ZEER goed!
 
6 feb 2011
13.473
66
Nee, dat is een minpuntje haha.
De vrouwen kunnen wel beter reciteren dan vrouwen, daarom is haar stem ook 'awrah.
En zeg me niet dat alle bekende reciteurs mannen zijn, want dat komt gewoon omdat het niet toegestaan voor een vrouw is om voor mannen te gaan reciteren;)
 
1 dec 2011
12.067
53
Nee, dat is een minpuntje haha.
De vrouwen kunnen wel beter reciteren dan vrouwen, daarom is haar stem ook 'awrah.
En zeg me niet dat alle bekende reciteurs mannen zijn, want dat komt gewoon omdat het niet toegestaan voor een vrouw is om voor mannen te gaan reciteren;)

Ik heb vaak genoeg vrouwen horen reciteren, zelf reciteer ik ook in de moskee voor onze zusters op lezingen. Maar toch vind ik persoonlijk dat de man het beter kan. Masha jij kan dat niet vinden.
 
Bovenaan