Wat me bezighoud

9 jan 2014
652
162
Vrouwen met beenharen ? Armharen ? Donshaartjes op buik rug en borst handen voeten ?

Het is niet onvrouwelijk of vies.
Bedenk dit ; als lichaamshaar onvrouwelijk zou zijn, waarom heeft een vrouw dan überhaupt lichaamshaargroei ?
Elke mens heeft lichaamshaar. Ene alleen meer dan de ander erfelijke aanleg...
Hoezo is het vies ? Waarom is hoofdhaar het dan niet ? En waarom bij een man niet vies ? Logisch beredeneren is het.

Ik vind het jammer dat dames zich onzeker voelen om hun lichaamshaargroei of denken een verkeerde lichaam te hebben etc..

Begrijp me niet verkeerd ik zeg NIET dat vrouwen moeten stoppen met ontharen. Om verwarringen te voorkomen. Ik ben niet anti ontharen maar anti zogenaamde schoonheidsideaalbeeld.

Ik denk dat het echt een tegenwoordig dingetje is & dat vrouwen zich daardoor onzeker voelen (hoe de man daarover denkt). Dus mannen, kappen! Maak de vrouw niet onzeker :haha:
 
6 apr 2017
18
5
Ik denk dat het echt een tegenwoordig dingetje is & dat vrouwen zich daardoor onzeker voelen (hoe de man daarover denkt). Dus mannen, kappen! Maak de vrouw niet onzeker :haha:

Dat ja. 1 stoppel is tegenwoordig al drama. Terwijl het juist iets natuurlijks is. No shave no shame dames.
 
Bovenaan