Wat vinden jullie van mij?

6 feb 2011
5.829
132
Sorry, maar jou reactie is echt extreem.. Wist je dat een man in de islaam zijn vrouw niet eens mag slaan, dat is zoo fout!!! Maar ik ben benieuwd of er nog meisjes zijn tegenwoordig die tegenwoordig dezelfde gedachtegang hebben als jij.. Die zijn echt zeeeeeeer zeldzaam... Ik begrijp niet dat een man die zijn vrouw helpt een shmat is...
Trouwens als jij denkt dat het oude tijd terug mag komen dan ben je net zo erg als die van vroeger (sorry dat ik het zo zeg). Maar vergis je niet zelfs in de rkempo is de tijd niet stil gaan staan... Tijden veranderen en wij moeten een beetje bijveranderen. Ik zeg niet dat je helemaal met de tijd mee moet gaan, want als je voor slechts 1% met de tijd mee gaat is het al heeeel wat.. Maar goed ik benn niet boos en als je op je gedachtegang trots ben moet je dat zeker zijn. Als vind ik het wel bizar en te ver gaan (geen persoonlijke aanval ofzo)...

btw; als jij in je eigen huis iets voor je vrouw doet, hoef je dat toch niet van de daken te schreeuwen?? Dus wie zal jou dan een shamt vinden?? (Jammer dat je het belangrijk vind dat andere jou geen shmat vinden)..........

Een man mag zijn vrouw wel slaan in de Islam. Ik weet het, da besta ni meer mensen die zoals mij denken. Een man hoort zijn moeder te helpen niet zijn vrouw. Als mijn vrouw voor mijn moeder komt ben ik een shmat. Mensen kunnen mij gestolen worden, ik doe het voor de ogen van mijn moeder. Moehiemmm haha ik ben echt moe om te typen...
 
16 apr 2011
6.315
77
Een man mag zijn vrouw wel slaan in de Islam. Ik weet het, da besta ni meer mensen die zoals mij denken. Een man hoort zijn moeder te helpen niet zijn vrouw. Als mijn vrouw voor mijn moeder komt ben ik een shmat. Mensen kunnen mij gestolen worden, ik doe het in de ogen van mijn moeder. Moehiemmm haha ik ben echt om te typen...

Hoe wil je dan iemand vinden die zoals jij is??? Maar aangezien jij vind dat een man zijn moeder hoort te helpen en niet zijn vrouw kun je mss beter bij je moeder blijven (niets negatief of persoonlijk hoor).... Je vrouw komt samen met je moeder op 1 te staan!!!

Maar ik wens je super veel succes bij het vinden van een vrouw die dezelfde gedachtegang heeft als jij!! Want zoals ik eerder zei; zelfs in de rkempo zijn de mensen anders gaan denken........
 
6 feb 2011
5.829
132
Hoe wil je dan iemand vinden die zoals jij is??? Maar aangezien jij vind dat een man zijn moeder hoort te helpen en niet zijn vrouw kun je mss beter bij je moeder blijven (niets negatief of persoonlijk hoor).... Je vrouw komt samen met je moeder op 1 te staan!!!

Maar ik wens je super veel succes bij het vinden van een vrouw die dezelfde gedachtegang heeft als jij!! Want zoals ik eerder zei; zelfs in de rkempo zijn de mensen anders gaan denken........

Nooit zal ik mijn vrouw op dezelfde lijn zetten als mijn moeder. Mijn moeder is 100x meer waard dan mijn vrouw. Ewa dan blijf ik maar bij mijn moeder haha ik ga nu heus niet huilen ofzo. Goede, gehoorzame vrouwen zijn helaas uitgestorven.

Bedankt. Ik wens jou ook super veel succes :D
 
16 apr 2011
6.315
77
Nooit zal ik mijn vrouw op dezelfde lijn zetten als mijn moeder. Mijn moeder is 100x meer waard dan mijn vrouw. Ewa dan blijf ik maar bij mijn moeder haha ik ga nu heus niet huilen ofzo. Goede, gehoorzame vrouwen zijn helaas uitgestorven.

Bedankt. Ik wens jou ook super veel succes :D

hahaha ik zeg niet dat je zult huilen ofzo.... Maar ik zeg dat je mss btje moet compenseren.. jij een beetje je gedachtegang bijstellen en de vrouw ook meer aan jou wensen aanpassen.. Maar goed dat is iets aan jou...

Ik wens ook jou veel succes!!!
 
6 feb 2011
5.829
132
hahaha ik zeg niet dat je zult huilen ofzo.... Maar ik zeg dat je mss btje moet compenseren.. jij een beetje je gedachtegang bijstellen en de vrouw ook meer aan jou wensen aanpassen.. Maar goed dat is iets aan jou...

Ik wens ook jou veel succes!!!

Hahaha ok ik zal er in de toekomst aan denken danku dat je u zo bekommert om mij. Das echt zo lief van je dat je zoveel tijd in mij steekt om mij te overtuigen maar jah, ik blijf me vasthouden aan mijn dogma's en hopelijk kun jij later zoals mij worden?
 
16 apr 2011
6.315
77
Hahaha ok ik zal er in de toekomst aan denken danku dat je u zo bekommert om mij. Das echt zo lief van je dat je zoveel tijd in mij steekt om mij te overtuigen maar jah, ik blijf me vasthouden aan mijn dogma's en hopelijk kun jij later zoals mij worden?

haha ik heb het beste met je voor!!! Je bent een een moslimbroeder, een mede-rkempo/mede-marokkaan/mede-aitwayagher, dus tuurlijk bekommer ik mij om je... Ik hoop dat je vaak aan mijn woorden zult denken en dat je dan een beetje je gedachtegang verandert!!! Maar ik denk niet dat is zoals jij ga worden!!
Ik ben tevreden met mijn manier van denken, ik zal het heerlijk vinden als een man mij zou helpen met de opvoeding, verzorgen van ONZE kinderen en zal zijn hulp in de huishouden zeer zeker waarderen (dat betekend niet dat hij alles in huis hoeft te doen hoor!!!). Ik zal het incha allah denk ik ook niet moeilijk krijgen bij het vinden van een geschikte partner!!! Er zijn mannen zat die hun vrouwen helpen (mijn vader, ooms, grootvaders, neven doen het allemaal) en zij zijn nog steeds ECHTE mannen!!!
 
6 feb 2011
5.829
132
haha ik heb het beste met je voor!!! Je bent een een moslimbroeder, een mede-rkempo/mede-marokkaan/mede-aitwayagher, dus tuurlijk bekommer ik mij in je... Ik hoop dat je vaak aan mijn woorden zult denken en dat je dan een beetje je gedachtegang verandert!!! Maar ik denk niet dat is zoals jij ga worden!!
Ik ben tevreden met mijn manier van denken, ik zal het heerlijk vinden als een man mij zou helpen met de opvoeding, verzorgen van ONZE kinderen en zal zijn hulp in de huishouden zeer zeker waarderen (dat betekend niet dat hij alles in huis hoeft te doen hoor!!!). Ik zal het incha allah denk ik ook niet moeilijk krijgen bij het vinden van een geschikte partner!!! Er zijn mannen zat die hun vrouwen helpen (mijn vader, ooms, grootvaders, neven doen het allemaal) en zij zijn nog steeds ECHTE mannen!!!

Hahaha ok dan alles is goed zolang je maar respect hebt voor je medemens.
 
10 mei 2012
518
5
jij negeert mensen. als ik soms een reactie hier plaats dan leest jij eroverheen alsof ik niks heb gezegd.
 
Bovenaan