Welke dame heeft wel eens op een bruiloft.....

6 feb 2011
5.829
132
hahahaha, ewa wanneer is het jouw buurt???



Weet je wat grappig is.. Bijna een jaar nadat ik m gevangen heb, trouw ik zelf hahaha

Hahahaha ik heb nooit geluk.

Haha wat een toeval. Ga jij ook met de boeket gooien en doorgeven naar de volgende gelukkige?
 
16 apr 2011
6.315
77
@Musti: ik denk het wel.. Het is een soort van traditie..

p.s. jouw geluk komt nog wel...
 
19 mei 2011
2.542
50
ze doen het wel, maar ik zit altijd braaf op me stoel en wacht af wat er gaat gebeuren.. af en toe.. Drama.. al die vrouwen.. :hihi:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ik heb het ook al enkele keren gezien bij een bruiloft, haha ze doen het gewoon voor de fun geen traditie ofzo maar ik sta nooit op ik vind het belachelijk. :hihi: Maar boeket werd wel een keertje richting mij gegooid, haha hebben ze expres gedaan.
 
18 dec 2011
12.851
98
Hahah, bij ons ook niet :hihi:. Heb er wel van gehoord, maar nooit gezien en zou het zelf ook niet doen. Heb je betaald voor dat boeket ga je het zitten gooien en gelijk verpesten :hihi:

Nee precies. Ik denk dat dit meer voorkomt bij moderne bruiloften.
Ik zou het zelf ook niet doen, hahaha. Het is veel leuker om het in de woonkamer te zetten. :hihi:
 
16 apr 2011
6.315
77
Meestal maken ze speciaal 1 extra en een wat kleinere voor de bruid opdat ze ermee kan gooien.. Haar eigen behoudt ze natuurlijk!!!
 
6 feb 2011
1.652
24
Nooit meegemaakt op een bruiloft. wist daarom niet eens dat Marokkanen dat ook deden.
 
Bovenaan