Welke leeftijd is ideaal om te trouwen, zowel voor man als voor vrouw?

16 dec 2011
1.193
16
Ja toch, haha ik zie mijzelf echt niet met een man samenwonen en op bezoek gaan bij schoonfamilie.
Haha de gedachte alleen al en dan nog zwanger. Nee ik pass

hahahhahahahahh whollah wel en met alles rekening houden enzow oooh nee , lang leven my parents!!! :p opt gemakske doen wat je wilt, gaan waar je wilt, GEEN REKENINGEN BETALEN :p
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
hahahhahahahahh whollah wel en met alles rekening houden enzow oooh nee , lang leven my parents!!! :p opt gemakske doen wat je wilt, gaan waar je wilt, GEEN REKENINGEN BETALEN :p


En dan zo een man die continu aandacht wilt. Nee ik heb het prima nu.
Volgens mij ga ik nooit trouwen.
 
16 dec 2011
1.193
16
En dan zo een man die continu aandacht wilt. Nee ik heb het prima nu.
Volgens mij ga ik nooit trouwen.

hahah jah amaai nie, nooit ?? nee da zou ik nie zegge, kwil da wel ma dan met liefde en jah zoals in the movies nzow mjah dan zal ik heel lang moeten wachten...
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
hahah jah amaai nie, nooit ?? nee da zou ik nie zegge, kwil da wel ma dan met liefde en jah zoals in the movies nzow mjah dan zal ik heel lang moeten wachten...

Tuurlijk zou ik wel een gezin willen stichten. Maar ik vertrouw mannen niet, ik ben heel moeilijk.
Mijn broers en hun vrienden hebben mij altijd gewaarschuwd, van mannen zijn dit en dat. Je kunt ze niet vertrouwen etc. Dus ik acht de kans klein dat ik een man ooit een kans zal geven. En mijn vriendinnen hebben altijd liefdesverdriet, dus ik zal er niet aan beginnen.

Haha zoals films, dan kan je lang wachten.
 
16 dec 2011
1.193
16
Tuurlijk zou ik wel een gezin willen stichten. Maar ik vertrouw mannen niet, ik ben heel moeilijk.
Mijn broers en hun vrienden hebben mij altijd gewaarschuwd, van mannen zijn dit en dat. Je kunt ze niet vertrouwen etc. Dus ik acht de kans klein dat ik een man ooit een kans zal geven. En mijn vriendinnen hebben altijd liefdesverdriet, dus ik zal er niet aan beginnen.

Haha zoals films, dan kan je lang wachten.

jah das waar whollah, je broers hebben gelijk, Allemaal 1 pot nat gwn..
jah ma kwenie als ik nie meer ga geloven in de liefde , dan is da allemaal nie waard trouwen enzo . Ik heb nog een klein klein beetje hoop, Die persoon zal wel veeeeeeeeeeel moeten doen om me dan te krijgen ahha :D
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
jah das waar whollah, je broers hebben gelijk, Allemaal 1 pot nat gwn..
jah ma kwenie als ik nie meer ga geloven in de liefde , dan is da allemaal nie waard trouwen enzo . Ik heb nog een klein klein beetje hoop, Die persoon zal wel veeeeeeeeeeel moeten doen om me dan te krijgen ahha :D


Ik wil je niet bang maken haha, jouw ware loopt vast ergens rond. Maar al zou ik de ware tegen komen, mijn broers zullen hem dan helemaal gaan keuren. Dat wil ik geen enkele man aan doen:hihi: Met jou komt het vast goed inscha'Allah.
 
16 dec 2011
1.193
16
Ik wil je niet bang maken haha, jouw ware loopt vast ergens rond. Maar al zou ik de ware tegen komen, mijn broers zullen hem dan helemaal gaan keuren. Dat wil ik geen enkele man aan doen:hihi: Met jou komt het vast goed inscha'Allah.
hahahha ewa safee, de ware bestaat voor iedereen!! daar geloof ik egt in , Inchallah :D
ahhah maar na die keuring zal die da wel waard zijn ahha :D
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
hahahha ewa safee, de ware bestaat voor iedereen!! daar geloof ik egt in , Inchallah :D
ahhah maar na die keuring zal die da wel waard zijn ahha :D


Haha ik weet het niet. Als hij door die keuring komt, mijn broers zijn wat dat betreft wel heel beschermend. Ik ben hun kleine zusje haha. Ik zal geen enkele man dat aan willen doen.
 
Bovenaan