Wie is er allemaal online?!

31 dec 2012
2.957
300
Salaam!

Aangezien er geen chat is, wil ik even in de ropic peilen wie er allemaal is!

Deli3, asendoq, Maeokaansechick?!
 
30 okt 2014
65
49
Ja ik had 2 jaar geleden dit account aangemaakt maar heel weinig gebruikt. De laatste tijd bezoek ik deze site weeer een beetje maar ik ben geen nieuw lid hoor haha
 
31 dec 2012
2.957
300
Ja ik had 2 jaar geleden dit account aangemaakt maar heel weinig gebruikt. De laatste tijd bezoek ik deze site weeer een beetje maar ik ben geen nieuw lid hoor haha
Hmmm ok. Ja ik ben ook al een hele tijd niet echt actief meer, maar zit nu in zo een fase dat ik het weer leuk vind af en toe :p

Ga je morgen nog wat leuks doen?
 
30 okt 2014
65
49
Nee ik heb niet zo een spannend leven dus ik doe morgen helemaal niks. Forever alonecry_
En wat ga jij morgen doen
 
31 dec 2012
2.957
300
Haha, nou niet getreurd; mijn weekend zal er ook saai uit gaan zien. THuis met een dekentje uitzieken en Bollywoodfilms kijken :hihi:
 
7 jul 2011
1.258
423
Bousakkia, ken jij nog een goeie film? Mag amerikaans maar ook bollywood zijn ...
 
31 dec 2012
2.957
300
Bousakkia, ken jij nog een goeie film? Mag amerikaans maar ook bollywood zijn ...

Yeh lieverdje inoe! Ja ik kijk niet zoveel Hollywood films, maar Bollywood films vind ik wel.leuk van tijd tot tijd.

Voorbeelden van leuke films die ik recent heb gezien;

3 idiots- met Amir Khan
Jab tak hai Jaan- met Sharukh( was wel ok)
Dostana- ( deze was echt dooodlachen hahaahhahaha)
 
21 jan 2013
2.065
59
Yeh lieverdje inoe! Ja ik kijk niet zoveel Hollywood films, maar Bollywood films vind ik wel.leuk van tijd tot tijd.

Voorbeelden van leuke films die ik recent heb gezien;

3 idiots- met Amir Khan
Jab tak hai Jaan- met Sharukh( was wel ok)
Dostana- ( deze was echt dooodlachen hahaahhahaha)
Weet je welke je echt moet zien! Aahique 2. Echt een hele mooie film! Omg en die loedjes zijn ook prachtig. Heb echt gehuild
 
7 jul 2011
1.258
423
Yeh lieverdje inoe! Ja ik kijk niet zoveel Hollywood films, maar Bollywood films vind ik wel.leuk van tijd tot tijd.

Voorbeelden van leuke films die ik recent heb gezien;

3 idiots- met Amir Khan
Jab tak hai Jaan- met Sharukh( was wel ok)
Dostana- ( deze was echt dooodlachen hahaahhahaha)
Hahaha uit dit lijstje heb ik alleen jab tak hai jaan gezien. Misschien binnenkort dostsna dan kijken maar. Ik hou het meest van die soort van ouderwetse films. Zoals: Devdas, Jodha Akbar:love:, Paheli, dilwale dulhania le jayenge, Bajirao Mastani en ga zo maar door :hihi: Maar die moderne versies zijn ook wel leuk ! :p
 
Bovenaan