Zenuwen...!!

6 feb 2011
13.473
66
hahaha zo leuk! heb jullie het ook opgenomen?

Jaazeker , ik zal ff vertellen wat voor rol ik heb:

Ik speel een schijnheilig meisje, Julia ( Nee, géén Romeo). Ze komt op een kookacademie voor een kookboek, wat ze met dat kookboek
wilt doen, is nog maar de vraag. Omdat een andere kooklerares wat ongelukken heeft gehad ( wat er later nog veel meer worden).
Zien de leerlingen en de leerkrachten haar voor Invalster voor haar. Julia speelt het spel mee. Directrice Klein mag haar niet zien,
dus houdt ze zich schuil. Ondertussen word ze verliefd op Sam ( i.p.v Romeo, haha). En ze worden een stel. De Kookacademie
bereid zich voor het verjaardagsfeest voor Sjef Secuur, de oprichter van de academie. Op de dag van de feest ziet Directrice Klein
haar en stuurt haar weg, met Sam. Dan gaat er van alles mis. En Sjef zegt ; 'Dat zou nooit gebeurt zijn als je me kleindochter niet
had weggestuurd, Klein'. Dan staat Julia op en Ze helpt weer mee, met Sam. Klein vroeg waarom ze niet zei wie ze was.
De Sjef zei dat ze dat nooit van hém mocht zeggen. Julia maakt alles weer goed en ( Dit moest er eigenlijk bij maar was toch
niet gebeurd) Sam vraagt Julia ten Huwlijk. En ze zegt Ja. Toen was alles weer goed :)
 
Bovenaan