Loon

31 okt 2011
3.811
26
Haha jaja zieveraar... Tu habite aussi en belgique.. Mlieh mlieh :)
Aangename kennismaking. :D haha

awaah nesh ik zever veel.. ( die hollanders denken alvast, wat is nou zeveren,man!:giechel:)
Ouii ouii j'habiite en belgique, ewaa tu parles tres bien francais he no ? ze3ma frans praten haha

insgelijks, bro! :D
 
3 dec 2011
31
0
Oué oué j'habite à coté de bruxelles. Et je travaille a bruxelles :)
Vandara het taaltje haha :)
Awahhhh mlieh mliehhh :)
 
31 okt 2011
3.811
26
Oué oué j'habite à coté de bruxelles. Et je travaille a bruxelles :)
Vandara het taaltje haha :)
Awahhhh mlieh mliehhh :)


Oelalaa c'est très bien eh! mais bruxelles est très dangereux eh,
alee je trouve ça! moi,

ahah ewa doe ik het goed awla met mijn frans? :p

mlihh je kan 2taaltjess...:cool:

ahaha awaah snegh mlihh
 
3 dec 2011
31
0
Oelalaa c'est très bien eh! mais bruxelles est très dangereux eh,
alee je trouve ça! moi,

ahah ewa doe ik het goed awla met mijn frans? :p

mlihh je kan 2taaltjess...:cool:

ahaha awaah snegh mlihh

Haha je doet da zeker en vast goed. Tbarkellah.
Van welke kanten ben jij dan? Er is niks te doen wollah... Strks slape haha :;D
 
31 okt 2011
3.811
26
Haha je doet da zeker en vast goed. Tbarkellah.
Van welke kanten ben jij dan? Er is niks te doen wollah... Strks slape haha :;D
shokran bro
C'est bien eh!! j'adore francais eh haha ( oeffff kga da bij nederlands houden, da vraagt veel denkwerk)
Ik ben van oost-vlaandeeren, duss toch wel een eindje eh!

Meskieen, verveel jij je? kè tis wel geen uur om te slapen! sebiet je vader met kawo achter je! ga gaa voetbal kijke haha:p
 
3 dec 2011
31
0
shokran bro
C'est bien eh!! j'adore francais eh haha ( oeffff kga da bij nederlands houden, da vraagt veel denkwerk)
Ik ben van oost-vlaandeeren, duss toch wel een eindje eh!

Meskieen, verveel jij je? kè tis wel geen uur om te slapen! sebiet je vader met kawo achter je! ga gaa voetbal kijke haha:p

Haha nederlands is ook goe :) oostvlaanderen? Nee cava eh.. Ben er vaak. Onze hoofdzetel vant werk is in Lokeren dermee.
jaja wa tv zien.. Waarschynlijk speelt er weer niks op. Dan die domme realty tv en vijf tv en vitaliteit toestanden.. Dusjah slapen haha
 
31 okt 2011
3.811
26
Haha nederlands is ook goe :) oostvlaanderen? Nee cava eh.. Ben er vaak. Onze hoofdzetel vant werk is in Lokeren dermee.
jaja wa tv zien.. Waarschynlijk speelt er weer niks op. Dan die domme realty tv en vijf tv en vitaliteit toestanden.. Dusjah slapen haha

safe das dan afgesproken!

Woon jij in lokeren mè?

haha wollah ila,geloof het of niet ik kijk totaal niet naar tv, :$
Hahah alleen saraah hahaa ken jij dat? :p

Echt een marokaan ben jij!
Kè als gy een mug hoort in u kamer, dan ben ik het eh, mij niet doden,kwil u gwn nekmun haah:p
 
3 dec 2011
31
0
1500euro is goed. Zolang je maar jaarlijk jou sadaka geeft ;)
Moet hé..
Even men rekenkunstjes boven halen..

Er word gezegd dat je jaarlijk jou deel geld aan de armen moet schenken.
Hoeveel en wanneer?

In principe vanaf je 84gram goud hebt moet je geld aan de armen geven.
Wtf 84 gram goud denken jullie... Er wordt gezegd als je 3000euro gedurende 1 jaar lang op je rekening hebt staan moet je sadaka of zaka betalen..
Hoeveel zaka of sadaka? 2,5% van al het geld dat je hebt..
Voorbeeldje : Ik heb 10.000euro gespaard.. Hoeveel moet ik betalen? Moet ik wel betalen?

Antwoord : Ja :) Je bent boven de 3000euro ==> 2.5% van 10.000euro is 250euro.. Dus de persoon moet 250euro aan de armen geven.. Wie zijn de armen? eerst je naaste famillie, dan pas mensen dien het echt nodig hebben..

:) :) Voilaaaaaaaaaa
 
31 okt 2011
3.811
26
heel mooi verwoord! maa shaa allaah!
veel mensen denken er helemaal niet zo over! Geld is hun leven! La hawla wa la quwata ilah bilah
Geld maakt mensen gek en vooral veel levens kapot!

Moge allah subhallah wata3ala jouw belonen!
 
30 mrt 2011
3.288
38
1500euro is goed. Zolang je maar jaarlijk jou sadaka geeft ;)
Moet hé..
Even men rekenkunstjes boven halen..

Er word gezegd dat je jaarlijk jou deel geld aan de armen moet schenken.
Hoeveel en wanneer?

In principe vanaf je 84gram goud hebt moet je geld aan de armen geven.
Wtf 84 gram goud denken jullie... Er wordt gezegd als je 3000euro gedurende 1 jaar lang op je rekening hebt staan moet je sadaka of zaka betalen..
Hoeveel zaka of sadaka? 2,5% van al het geld dat je hebt..
Voorbeeldje : Ik heb 10.000euro gespaard.. Hoeveel moet ik betalen? Moet ik wel betalen?

Antwoord : Ja :) Je bent boven de 3000euro ==> 2.5% van 10.000euro is 250euro.. Dus de persoon moet 250euro aan de armen geven.. Wie zijn de armen? eerst je naaste famillie, dan pas mensen dien het echt nodig hebben..

:) :) Voilaaaaaaaaaa


masha allah, zo denk ik er ook over zuster. Bedankt voor je rekensommetje haha ik heb op mijn rekening 100 euro. Dus hoef geen sadakah te betalen :p
 
3 dec 2011
31
0
Je moet het gewoon doen. Meeste zijn gewoon gierig en denken ik heb lang genoeg gewerkt vo da geld jaaah..
Ma zo moete juist ni denken.. er zijn mensen met miljoenen euros op hun rekening dat zaka betalen.. Wrm??
Omdat zij weten wat het inhoud..
Misschien ook goed om te weten, iemand dat tijara doet en winkels heeft. Moet zaka betalen op heel zen inboedel!!
Dus die mensen hebben echt wel veel rekenwerk :)
 
Bovenaan