Marokkaanse Namen.

28 feb 2011
103
3
Hahahahhahahahhaha, omgash heb echt gelachen om die stukje ik ga ryan.samy.fauzi halen! ;lol;
 
6 feb 2011
13.473
66
Haha okee dan! Sneaky Tamimount gaat je vermoorden. De Marokkaanse Samara is gearriveerd! Hhaahah.
 
6 feb 2011
13.473
66
Ik zeg alleen 1 ding: mijn zoonn gaat geen grayan sami of fauzi heten! Dan nog maar liever Tamarakt!
 
14 mrt 2011
26
0
Ieder zijn smaak maar als ik iemand hoor zeggen,, ik wil mijn kind rayan noemen en geen mohammed omdat de nederlanders het niet mooi uitspreken dan irriteer ik me dood aan die mensen.

Geef een naam (islamitische naam) en saffie je moet geen rekening houden met peter en puck die abdelhak fso niet kunnen uitspreken.
 
6 feb 2011
2.708
25
hahaha onzinnn onzinnn:lol:

srry hoor mascha ik vind zolang het islamitische naam is maakt niet uit wa voor naam je dan geeft bazz wollah ":)
 
6 feb 2011
2.708
25
Ieder zijn smaak maar als ik iemand hoor zeggen,, ik wil mijn kind rayan noemen en geen mohammed omdat de nederlanders het niet mooi uitspreken dan irriteer ik me dood aan die mensen.

Geef een naam (islamitische naam) en saffie je moet geen rekening houden met peter en puck die abdelhak fso niet kunnen uitspreken.


yep dat dus zolang jij t maar kan uitspreken is het goed vind ik dan :p
 
Bovenaan