Mijlpaal

31 dec 2012
2.957
300
Vandaag is het precies een maand dat ik hier lid ben. Dit is voor mij een mijlpaal en dus wil ik bij dit historisch moment stilstaan en een speech geven.

Beste Rkempoleden,

Het is als de dag van gisteren dat ik deze site toevallig tegenkwam op het internet en dacht; '' Hey, allemaal imazighen! Wat leuk! Even een kijkje nemen!''. Wat begon als nieuwsgierigheid werd verslaving :)hihi:) Wel wil ik erbij zeggen dat de verslaving is ontstaan door de vele sarcasten en hilarische reacties hierzo, waarvoor dus dank. :eek: En met ''dank bedoel ik dus;

Bedankt alle leden die e met open armen ontvingen.

Bedankt Trotse_Berber gewoon omdat je zo een stoere Ta9er3esht bent zoals ik en ook nog eens grappig :hihi:
Bedankt Romaissa wijze Rkempo thafqath haha.
Bedankt Samir, Aqbuch, Teaser, Dominante Man, Musti, Trotse, voor de mannelijke aanwezigheid op de site waardoor er altijd discussies ontstaan :hihi:

En last but not least; Jullie hoeven niet te huilen, te klappen, of te fluiten om mijn geweldige speech, ik neem ook gewoon genoegen met een '' Stoerste lid van de maand'' award :D
 
27 jan 2013
2.773
43
Beste stoerste lid van de maand

je bent mij gwn alweer vergeten grr:'( grapje ik was hier nog niet toen jijbegon maar mohiem k ben zondag precies een week lidlol_
gefeliciteerd he :banana:
 
23 okt 2011
3.236
175
Bousakkia thiwyed akinegh ch'-har waha oucha thesnekkad ta3ejjacht di rkempo
mani 3ad mara gham da 3am .
 
6 apr 2012
17.066
124
Beste stoerste lid van de maand. Nee, sorry das geen mooi begin. Ahlal Theqer3esht ino i3izen! Ik voel me vereerd, we zijn inderdaad stoer. :cool: In Shaa 'Allah, zal je hier lang blijven. Ik wachtte zo lang op een Theqer3esht als jou! :'( Jij, ik en Unieke_Riffia zijn gewoon "De Thiqer3ien" van Rkempo.nl :cool: Nobody can handle us, :hihi:
 
Bovenaan