Tips! Nieuwe zorgverzekering in 2015 om geld te besparen

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Binnenkort mag iedereen in Nederland weer van zorgverzekering veranderen. Voor februari 2015 dien je de nieuwe verzekering gesloten te hebben, als je van wil veranderen naar een andere verzekeringsmaatschappij. Ik zit zelf te denken om ook naar te veranderen van zorgverzekering. Momenteel heb ik CZ verzekering en ik betaal 110 euro per maand. Ik ben op zoek naar een goedkope zorgverzekering om vooral geld te besparen. Want ik maak weinig gebruik van medische behandelingen. Ik had hiervoor ook Achmea verzekering maar dat de zorgpolis is ook gestegen.

Wie is tevreden met zijn/haar verzekering en waarom? Geef me tips!
 

Jawatte

Gebanned
31 jul 2014
243
64
Ik hoop voor je dat je een aanvullende verzekering en vaak naar de dokter gaat, anders is het wel erg duur.


Ik heb beugel en bril en die betaald verzekering volledig plus ik heb geen eigen risico. Het is volledig aanvullend .
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik heb beugel en bril en die betaald verzekering volledig plus ik heb geen eigen risico. Het is volledig aanvullend .

Dan snap ik wel dat je een aanvullende verzekering hebt genomen. Maar ik betaal veel voor de verzekering en maak er eigenlijk niet echt gebruik van. En wanneer ik medicijnen neem, dan gaat het gewoon af van de eigen risico. Dus ik vind het echt zonde en daarom ben ik op zoek naar een goedkope verzekering.
 
15 feb 2011
2.538
41
ik heb DSW en betaal 126 euro. Ik maak ook weinig gebruik van mijn verzekering. Na december haal ik de aanvullende eruit en laat alleen basis
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
ik heb DSW en betaal 126 euro. Ik maak ook weinig gebruik van mijn verzekering. Na december haal ik de aanvullende eruit en laat alleen basis

Waarschijnlijk ga ik hetzelfde doen voor volgend jaar. Ik heb ook geen aanvullende verzekering nodig, dus een basisverzekering is genoeg. Waarom zou je meer betalen aan de verzekering als je er geen gebruik van maakt. Op jaarbasis scheelt het veel hoor..
 
Bovenaan