Ichebdanen

20 dec 2011
4.337
44
Hey achedan, deze topic zit voor mij wel juist hoor aangezien het merendeel van de ichebdanen in Berkane wonen. Wij hebben ons huis in Berkane (en in Tanger :))

Geef mij maar heel Marokko, waar je ook maar bent kan het leuk zijn. Je hoeft het gewoon zelf plezierig te maken :)

Ik zeg alleen dat de stam ichebdanen tot de provincie nador behoort meer niet zuster. Ik weet niet of je de statestieken kent maar het meerendeel van de ichebdanen woont echt niet in Berkane. De ichebdanen hebben zich het meest gevestigd in Nador, Zaio en ja de kleine stadjes karya, kabouyawa, bouareq. Het is een klein groep ichebdnane die in berkane een huis hebben gekocht.
 
20 dec 2011
4.337
44
Je maakt me jaloers!! Rome lijkt me geweldig! Ga vooral alles bekijken daar achebdan, heb gehoord dat het een super stad is!
Maar wel leuk dat je ook nog naar Marokko gaat!

Ik ga ook naar Marokko dit jaar inshaAllah, we gaan een door heel het land reizen inshaAllah.

Rome een stad vol mooie bezienswaardigheden haha het grote Romeinse rijk soow wollah ik hou van die geschiedenis.

Ja ik moest naar Marokko trouwfeest etc.

Aaah je gaat een trip maken door Marokko, Marokko is mooi wollah echt Atlas, Sahara ARRIF mohiemm veel plezier zuster Yedjies.
 
1 dec 2011
12.067
53
Rome een stad vol mooie bezienswaardigheden haha het grote Romeinse rijk soow wollah ik hou van die geschiedenis.

Ja ik moest naar Marokko trouwfeest etc.

Aaah je gaat een trip maken door Marokko, Marokko is mooi wollah echt Atlas, Sahara ARRIF mohiemm veel plezier zuster Yedjies.

Haha ja klopt. Rome is dus echt iets voor jou, zit een hele leuke en spannende geschiedenis achter! Veel plezier daar broeder!

Heb er echt zin!:D Shokrane!
 
30 jul 2012
43
0
Hier meldt zich nog een tachabdant, half tazanaint half tachabdant, maar mn vader is een achabdan, telt tog :p hahahah.
 
20 dec 2011
4.337
44
Hier meldt zich nog een tachabdant, half tazanaint half tachabdant, maar mn vader is een achabdan, telt tog :p hahahah.

Salam tachebdant

Fijn dat je the ichebdanen army komt versterken. Mag ik vragen waar je precies vandaan komt uit het mooie ichebdanenland.
 
30 jul 2012
43
0
Salam tachebdant

Fijn dat je the ichebdanen army komt versterken. Mag ik vragen waar je precies vandaan komt uit het mooie ichebdanenland.

Salam :) natuurlijk mag dat, wij wonen in berkane. Maar mijn vader is geboren in sidi bakhti. Ik weet niet of je dat kent? Dat ligtin debuurt van malwiya meer. Ooh mr pa zegt dat ze dat gebied Ras el Ma noemen en het tussen berkane en qaboe yawa ligt (strand) . Maar ik ben in Nederland geboren :p
Waar kom jij vandaan?
 
20 dec 2011
4.337
44
Salam :) natuurlijk mag dat, wij wonen in berkane. Maar mijn vader is geboren in sidi bakhti. Ik weet niet of je dat kent? Dat ligtin debuurt van malwiya meer. Ooh mr pa zegt dat ze dat gebied Ras el Ma noemen en het tussen berkane en qaboe yawa ligt (strand) . Maar ik ben in Nederland geboren :p
Waar kom jij vandaan?

haha jaa ik weet al waar je het over hebt. Kaboeyawa dat is meer richting het oosten:p. Ik kom zelf uit de buurt van Karya ligt ongeveer 20 km van Nador vandaan. Ait mohend aan de macht nee ahaha. Ik weet niet of je het kent maar goedd fijn dat we er een tachebdant bij hebben. Ik ben zelf ook in nederland geboren.
 
30 jul 2012
43
0
haha jaa ik weet al waar je het over hebt. Kaboeyawa dat is meer richting het oosten:p. Ik kom zelf uit de buurt van Karya ligt ongeveer 20 km van Nador vandaan. Ait mohend aan de macht nee ahaha. Ik weet niet of je het kent maar goedd fijn dat we er een tachebdant bij hebben. Ik ben zelf ook in nederland geboren.

Oohh. Ja ik ken ichebdanenland niet helemaal. Ik heb wel van karya gehoord maar ken het zelf niet :p
Spreek jij ook arabisch? Of alleen berbers? Haha bedankt :D aahh oke dan.
 
20 dec 2011
4.337
44
Oohh. Ja ik ken ichebdanenland niet helemaal. Ik heb wel van karya gehoord maar ken het zelf niet :p
Spreek jij ook arabisch? Of alleen berbers? Haha bedankt :D aahh oke dan.

Ach ja dan moet ik je denk ik nog erg veel leren ahaha nee grapje.

Arabisch lastiigggg nee ken ik niet ahaha. Wij praten alleen tamazight thuis. Ben jij tweetalig Marrokaans of hoe ik dat ook mag noemen.
 
30 jul 2012
43
0
Ach ja dan moet ik je denk ik nog erg veel leren ahaha nee grapje.

Arabisch lastiigggg nee ken ik niet ahaha. Wij praten alleen tamazight thuis. Ben jij tweetalig Marrokaans of hoe ik dat ook mag noemen.

Haha, mag wel hoor. Alle nieuwe kennis is welkom :p
Oohh. Haha, ook goed :) . Ja klopt ik spreek berbers en arabisch.
K heb op de moskee gezeten voor 12 jaar .. verder is het erg handig als je in marokkko bent om arabisch te spreken vooral in berkane :p
 
20 dec 2011
4.337
44
Haha, mag wel hoor. Alle nieuwe kennis is welkom :p
Oohh. Haha, ook goed :) . Ja klopt ik spreek berbers en arabisch.
K heb op de moskee gezeten voor 12 jaar .. verder is het erg handig als je in marokkko bent om arabisch te spreken vooral in berkane :p

Dan verwacht ik van jou dat jij me een beetje arabisch leert ahah nee grapje. Ik gooi het altijd op de tagenanttour in Marokko. Ik praat tegen wie dan ook berbers verstaat hij me niet jammer.
 
1 aug 2011
4.659
53
Dan verwacht ik van jou dat jij me een beetje arabisch leert ahah nee grapje. Ik gooi het altijd op de tagenanttour in Marokko. Ik praat tegen wie dan ook berbers verstaat hij me niet jammer.

ken je even goed als ik arabisch? ahahaha
 
30 jul 2012
43
0
Dan verwacht ik van jou dat jij me een beetje arabisch leert ahah nee grapje. Ik gooi het altijd op de tagenanttour in Marokko. Ik praat tegen wie dan ook berbers verstaat hij me niet jammer.

Hahaha, als je arabisch wilt leren, dan help ik graag hoor :p maar zo te horen vind je tagenant doen bij mensen toch leuker :) hahha. Ewa ligt eraan waar je heen gaat . Haha ik vraag me af hoe mensen reageren? Wachnoe kaykoeloe nass liek? Hahahha
 
Bovenaan